B.t.n. Baggrund ..
Postet under :
Visninger : 4544
Hej med jer ... Der må da være nogle der har en B.T.N. Baggrund ( Malawi eller Tanganyika ) i jeres akvarie
![]() ![]()
Hmm .. Det var sgu ikke meget respons jeg har fået ..
![]() Det betyder vel at 10 ud af 10 akvarister vælger den/de billige baggrunde.. ![]()
Ja hvorfor give flere 1000kr for en baggrund når man kan lave en selv for 200kr?
Jeg kan ikke hjælpe med hele baggrunde, da jeg altid har ment at der trods alt skal være lidt selvbestemmelse m.h.t. akvariets udseende, men der er masser af billeder af akvarier med BTN moduler på min hjemmeside.
Fungusar skrev : Ja hvorfor give flere 1000kr for en baggrund når man kan lave en selv for 200kr?fordi der ikke er mange der kan lave en baggrund der bare ligner 200kr ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Fungusar skrev : Ja hvorfor give flere 1000kr for en baggrund når man kan lave en selv for 200kr?Jeg har endnu til gode at se en hjemmelavet baggrund som jeg vil have i et af mine akvarier - 8 ud af 10 ligner en gang papmaché fra formningslokalet i 6. klasse Så jeg er nu også med på at give adskillige tusinde kroner for købe baggrunde og moduler, og med lidt opfindsomhed kan man sagtens lave akvarier der ikke ligner alle andre. ![]() ![]() Jeg syntes nu min er ok når man tænker den kun har kostet 200kr: ![]() Jeg har faktisk set mange hjemmelavet baggrunde her på siden som er bedere en dem man køber. Undskyld, det er ikke for at få tråden på afveje. Mit akvarie med en købt baggrund (og en ubåd) ![]() Ps: Baggunden i 6 er fed.
# 10
den der hud-film du har på hylden.. hva handler den om ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() men det er ski en fin baggrund til 200 h.lisby skrev : # 10den der hud-film du har på hylden.. hva handler den om ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Selvfølgelig var det lige dig der skulle opdage den Henning ![]() ![]() ![]() Men nydelig baggrund til 200,- iøvrigt ![]()
jeg ser alt.. hæ hæ gamle hawk-eye er ikke faldet af på den endnu
![]() h.lisby skrev : det er ikke meget sol dit hjørne modul har fået endnu, har du fået kørt filtret ind. og er du blevet glad for at undslippe filterrens. ![]() hov hov det er det samme billede som sidst det er ved at blive farvet og sol får det ikke der hvor det står ![]() det køre fint ![]() ![]() det der det bedste ved det er at jeg ikke behøver at gå rundt og have tyndskid over mine pumper skulle slå en stor fis ud på gulvet ![]()
Takker de der har sendt billede .. Det var da godt at der er nogle her inde der er vågen
![]() Kim J ... Når jeg prøver dit link, så kommer jeg til en side med reklame for et web hotel ?? Peter .. Fed baggrund .. ![]() Jeg har haft en hjemme lavet baggrund i flere år og nu vil jeg godt prøve noget andet.. Her er et billede af akvarie. ![]() Fungusar skrev : Ja hvorfor give flere 1000kr for en baggrund når man kan lave en selv for 200kr?Fordi ikke allle har samme evner. Mange hjemmelavede baggrunde er sgu heller ikke ret pæne. Din er dog fin ![]()
her er der en ok forklaring
![]()
her er der en ok forklaring
![]()
Rigtig flotte akvarier der er smidt op i tråden her
|
Annoncører
Mine genveje
Annoncører
|