Ler dekorationer

Postet under : Akvariesiden.dk - Dekoration
Visninger : 2259

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger ridder-finn - 10/08-2010 23:22 10/08-2010 23:22
hej igen allesammen.
nu er jeg blevet lidt inspireret af div metoder til at lave forskellige mallehuler herinde.
-og saa var det jo det slog mig at jeg kender en superdygtig keramiker... ville man kunne lave en form for hule af keramik-ler og putte i akvariet uden at det er giftigt? er med paa at det skal braendes, men ville egentlig bare vide om der er nogen der kender noget til om leret kan bruges?
-og saa var det jo at jeg taenkte paa om glasuren man bruger kan vaere giftig? -hvis man altsaa vaelger at glasere det

p.s. nu er min hj.lavede 3d baggrund blevet faerdig og er supersej... naar jeg saa har skyllet den et par gange og ladet den haerde en 48 timer. kan jeg saa smide den i baljen med grus og det hele? hvorlaenge skal der gaa foer jeg putter planter i?
uploader billeder naar mit kamera er kommet tilbage fra reparation :)

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger Park (Inaktiv) - 10/08-2010 23:47 10/08-2010 23:47
Mener der er nogle metaller i nogle typer glasur!?!

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger stonny (Inaktiv) - 11/08-2010 01:06 11/08-2010 01:06
Mange af de mallehuller, du kan købe, er lavet af brændt ler. Det er ikke nødvendigt at glasere dem. At glasur indeholder metaller betyder intet, da metallerne (som giver forskellige farver) er indkapslet i glasuren. Brændt glasur er inaktivt.

Annoncører
Annoncører