Samsung 21,5" Led Pc-skærm Syncmaster S22b300h
Postet under :
Visninger : 2141
Hej Folkens
Er der nogle der har en Samsung 21,5" LED PC-Skærm SyncMaster S22B300H forbi jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan man kan hænge det op på vægen?. Jeg købte en HP 21,5" i sidste uge men det kunne ikke hænges op på vægen der var i hvert fald ingen hold til noget beslag... ![]()
For at kunne hænge en skærm op skal der normalt være 4 huller bag på desværre er der ikke det på mange af de nye skærme..
![]() ![]()
Ja det er noget lort
![]() ![]()
Fed ide men pas på for når stripsne bliver møre mister de styrken og knække nemt. Men vis man tager de store brede strips kan det jo blive løsningen vis jeg ikke kan finde et ophæng der passer ![]()
#4 - inde under låget, nedenunder Dell mærket, er der ikke noget monterings værk derinde? det var der på mine dell skærme, da jeg havde dem...
PJeppesen skrev : #4Fed ide men pas på for når stripsne bliver møre mister de styrken og knække nemt. Men vis man tager de store brede strips kan det jo blive løsningen vis jeg ikke kan finde et ophæng der passer ![]() Min 24" vejer ikk så meget. Det skal godt nok være en rådden strips, før den knækker ![]() |
Annoncører
Mine genveje
Annoncører
|