Tilsætninger

Postet under : Saltvandssiden.dk - Vandpleje og Kemi
Visninger : 1942

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger Ak1204 (Inaktiv) - 17/06-2012 09:01 17/06-2012 09:01
Som overskriften lyder, kunne jeg godt tænke mig at vide hvor mange der bruger tilsætninger i deres akvarier, hvilke og hvorfor? Der bliver flere og flere produkter på markedet, men hvor meget har en effektiv virkning og er egentligt nødvendigt?

Jeg tilfører selv kun Pro-Coral K+elements i mit Akvarie som både har SPS, LPS og blødkoraller...

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger Tobias Møntegaard (Inaktiv) - 17/06-2012 16:25 17/06-2012 16:25
Udover Balling væskerne, bruger jeg Aminosyrer (Amino Acid High Concentrate) samt Sponge Power - begge fra tyske Korallenzucht.

Aminosyrerne har længe været fast inventar hos mig, og efter 2 ugers tid med Sponge Power, er dette også tilfældet for denne tilsætning. Begge styrker farverne og regenerationen af knækkede koraller, giver længere vækstspidser og polyp extensionen er for vild!

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Superbruger Stockholm Saltvand (Inaktiv) - 17/06-2012 19:08 17/06-2012 19:08
Joo, det er meget PT...

ZEO bak, food og start som grunden.
Aqua Biotica, trace elements og Amino

ZEO Spur, Eisen, sponge power, flatworm stop, extra, pocci glow og amino

Dog har jeg ikke set nogen fordel/effekt/bivirkninger i at overdoserer amino som jeg har gjort i 4 uger nu.

Annoncører
Annoncører