Pardannelse ved oscars

Postet under : Cichlider - Amerika - Sydamerika
Visninger : 1819

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger line84 (Inaktiv) - 29/06-2012 22:36 29/06-2012 22:36
har forsøgt at finde noget om hvornår oscars danner par, med uden hel. vi har 6 oscars, kunne forstille mig de er et par-3 måneder. fik dem i slutningen af maj. de er vel ca. 15 cm.
Jeg har en ide om hvem der kan være par, men det kan også bare være tilfældigt. Hvor gammel skal de være, før jeg kan være helt sikker.
Mvh. Line

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger stausholm - 29/06-2012 22:56 29/06-2012 22:56
med den størrelse vil jeg skyde på, at de er omkring et år.
med mindre du venter på, at de laver unger, er der kun en måde at se forskel på dem og det sker ved at bundvende dem..
de er vel så småt ved at parre ud i den størrelse

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger line84 (Inaktiv) - 30/06-2012 11:28 30/06-2012 11:28
jeg har ellers læst at man ikke altid kan se forskel på dem ved at vende bunden i vejret på dem. men selv om jeg gjorde det, kan jeg jo stadig ikke vide hvem der er par. hvad er det der indikere at de er par? er det om de svømmer sammen og sover sammen? de 2 oscars er fra et kuld og de andre 4 er fra et andet. de svømmer meget sammen i kuldende, og det er de "store" de 2 oscars som der er de stærkeste og efter de andre 4.

Annoncører
Annoncører