Nyt Malawi fangsted. " sp Dronninglund "
Postet under :
Visninger : 2738
En søndag formiddag hos Ole i Dronninglund, op for at hente fisk ? Blev til en hel søndag........ Wow..... det var da hele køre turen værd, hvis man altså er Malawi mand. det må jeg nok sige, aldrig har jeg set så mange flotte VF Malawi og flotte akvarier...... det skal opleves, det kan varmt anbefales. men det kan ikke gøres på en time........ vi bliver jo budt indenfor i hans flotte Malawi showroom, med kaffe bord i midten, mørke klinker med gulv varme, hyggeligt. så vi startede op med frisk lavede kaffe og kage og malawi snak, Ole har jo været i malawi flere gange for at fange fisk, og vi så også en masse gode fotos der fra. det er alt sammen spændene at høre om når Ole og Søren ( Ole´s søn ) fortæller om det ! og når man nu er Malawi mand, så kan man bare ikke få nok af at høre om det, det er altid hyggeligt når ligesindede mødes og kan snakke ( nørde )
Det må vi gøre igen. nedste gang må vi bare samle flere malawi folk sammen her nede fra region syddanmark, det er jo en lang køre tur... det må kunne lade sig gøre, vi er jo en del Malawi folk her nede fra............ Tak til Søren, Ole, og hans kone for en hyggelig søndag.
HVOR LIGGER DEN HENNE VILLE OGSÅ KOMME OG SE KØBE NOGET
svane73 skrev : HVOR LIGGER DEN HENNE VILLE OGSÅ KOMME OG SE KØBE NOGET
Har de en hjemmeside man kan komme ind og tjekke.
tgas skrev : Har de en hjemmeside man kan komme ind og tjekke.
Hej "nabo" du må da godt slå på tråden næste gang du skal af sted
Hilsen Brian
#2 hej allan
jeg fik Copadichromis geertsi, og Copadichromis cyaneus, det var jo dine jeg skulle have haft første gang ![]() #10 hej Brian ja du skal da med der op, det er en oplevelse ![]() ![]() ![]()
sorry jeg forstod sådan på dette indlæg at den er åbnet, min fejl
![]()
jeg tror at Ole får en sending VF hjem i denne måned ![]() ![]() Larsen skrev : #2 hej allanCopadichromis cyaneus, det var jo dine jeg skulle have haft første gang ![]() så må de jo svømme i håndvasken, for i slutningen af måneden er der ikke plads i akvariet mere
Jeg har delt din artikel med mine besøgene på
![]() ![]()
Ja Michael. Det er derfor telefonen er opfundet så man kan ringe rundt og høre om de vil med op
til Ole. ![]() |
Annoncører
Mine genveje
Annoncører
|