Pusterør - hvor køber man pile til fiskeri?

Postet under : Discussiden - Offtopic
Visninger : 1645

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger Dan Grevelund (Inaktiv) - 06/12-2013 22:55 06/12-2013 22:55
Hej!

Ved siden af min interesse for akvariefisk, er jeg også ivrig lystfisker - dog mest om sommeren B) . Jeg skyder også med pusterør for sjov sammen med mine børn. Jeg tænkte på, om man kunne kombinere de to ting. Er der nogen der ved, hvor man kan købe pile til pusterør, som kan bruges til fiskeri?
Mange hilsner
Dan
Eksternt link www.wildtoys.dk
Eksternt link www.vaekststrategi.dk

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger skybear (Inaktiv) - 07/12-2013 00:20 07/12-2013 00:20
Held og lykke.
Du kommer ikke lang med et pusterør, det er jo ikke uden grund at en harpun er så kragtig som den er.
Du har ingen kraft i et pusterør til at slå et bytte ihjel eller at kroge det med. Prøv bare med de pile du har og puste dem i en balje vand og se hvor langt de kommer. Samt at du skal tage højde for vandets brydning af lyset.
Som lystfisker ved du selv hvad der skal til for at kroge en fisk ordentligt. Må nok sige at det er for mig noget af en skør ide at få

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger Dan Grevelund (Inaktiv) - 07/12-2013 10:27 07/12-2013 10:27
Hej Skybear,
Ja - det er en skør idé. Og det kan være, at det er en umulig idé. Men mange nye ting bliver jo i starten betragtet som skøre. :D Jeg fik inspirationen fra Youtube. Se her: http://www.youtube.com/watch?v=Y9r-ww20UKc
Mange gode hilsner
Dan

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger bjoernemann (Inaktiv) - 28/05-2014 14:40 28/05-2014 14:40
Det ser ud til at fungere godt nok i videoen. Interessant!

Annoncører
Annoncører