Nybegynder

Postet under : Saltvandssiden.dk - Nybegynder
Visninger : 1295

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger Selma23 (Inaktiv) - 17/08-2014 17:33 17/08-2014 17:33
Hej jeg overvejer at anskaffe mig et saltvandsakvarie, jeg har aldrig haft fisk før, men har hørt at saltvandsfisk kraver en del mere arbejde end ferskvandsfisk, men det er jeg klar på. Det jeg vil høre er hvor meget tid om dagen man skal sætte af til det, da jeg har arbejde, hvor jeg ikke er hjemme det meste af dagen eller om det er en dum ide at jeg anskaffer mig saltvandsfisk?
Derudover vil jeg gerne høre om det er meget dyrt at holde saltvandsfisk?
Og hvis man f.eks. Finder ud af at man gerne vil flytte om et halvt år, om det er muligt at flytte på fiskede når de først er installeret?
Håber der er nogen der kan hjælpe mig med at få svar på disse spørgsmål :D :D

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger AndersNø (Inaktiv) - 26/08-2014 17:49 26/08-2014 17:49
Jeg er selv lige startet.

Prøv saltvandsforum.dk der er mange flere brugere med saltvand.

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
BettaEinstein (Slettet) - 29/09-2014 10:54 29/09-2014 10:54
dyrt? tja det kommer an på hvad man sammenligner med :) men ja det er forholdsvis dyr. er ikke selv startet op endnu men overvejer det og et 58L med alt i koster max (kan sagtens være lidt mindre) 4000

svært? tja det kommer an på din viden om fersksvand er den god tror jeg ikke det er uoverkommeligt, men ved du intet der så er det meget svært. på daglig basis kræver det ikke andet end fodring med på ugebasis er der vandskift, algebekæmpelse om andet.

omkring flytning så er jeg selv på udkig efter det svar :)

Postet fra Saltvandssiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger AndersNø (Inaktiv) - 03/11-2014 10:20 03/11-2014 10:20
Saltvand med fisk er ok nemt men koraller er dyrt og svært .

Annoncører
Annoncører