2 meter papirbaggrund med flodbredstema

Postet under : Akvariesiden.dk - Teknik og udstyr
Visninger : 1091

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger steenmillinder (Inaktiv) - 20/01-2015 14:53 20/01-2015 14:53
min balje er ikke dyb nok til en rigtig baggrund, og synes slimline best egner sig til klippevæg, har i hvertfald ikke kunne finde noget flod-slimline.. Nogen som ved om man kan købe eller downloade noget som ser godt ud i flodbredstema? eller med høj nok opløsning til at man kan printe det til lidt klippe klistre projekt?

tak :D

det er en 2m 660l

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger ThomasBallerup (Inaktiv) - 20/01-2015 15:09 20/01-2015 15:09
Indlægget er rettet 20/01-2015 15:10 20/01-2015 15:10 Vis/Skjul det oprindelige indlæg

tror der er en meget god grund til at folie baggrunde altid er lavet af sådan noget 100% vandfast plastic,
dvs sådan noget kan du ikke printe selv, og hvis du prøver at printe noget som helst selv, så vil det blive ødelagt af fugt og vand stænk, det bliver du ret hurtigt ked af..
Hvad med en helt sort ?
eller mørkeblå bagrude ?
mal med acryl maling direkte på glasset ydersiden, bagefter montere du 10mm flamingo både på bagruden,
samt under bunden, så du spare ca 50 % el til opvarmningen.
ved sådan en stor balje er det mange penge pr år i EL opvarmning, fedt at spare halvdelen af dette,
kan sagtens blive til flere tusind pr år.
Hele din bagside er jo fyldt med rødder og sten og planter, så det er flottere at det er disse ting man ser på, og ikke noget der bare er printet ud.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger Jens p - 20/01-2015 16:12 20/01-2015 16:12
Hej
kan du så ikke tage en Amazonas baggrund. Den er da lidt flodagtig.
Den kan man godt få i slimline
Mvh

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger steenmillinder (Inaktiv) - 20/01-2015 17:34 20/01-2015 17:34
tak for svar :D ...

Thomas: har sort lige nu det er ok, men ville gerne prøve med noget andet, det med print selv var mere en nødløsning hvis jeg ikke kan finde noget ordenligt til salg i den størrelse, men ville klart helst købe et færdigt produkt som også er vandtæt. Ang. flamingo så varmer jeg slet ikke min balje temp er ret stabil på 25-26 grader og lidt varmere om sommeren.

Jens: har du et link til noget slimline flod?, har ikke rigtig kunne findet andet end klippe.

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #5
Administrator scn - 20/01-2015 17:53 20/01-2015 17:53
Jeg mener bestemt at det sælges fra butikkerne som var det gavepapir, altså fra en rulle og så vælger man hvor mangetr man vil have, se eks. beskrivelsen her:
Eksternt link http://www.minizoo.dk/p/Hagen-baggrund-3D-med-træstamme-50-cm#CID...
"Prisen er pr. meter, bestilles 2 stk. leveres 2 sammenhængende meter."

Så gælder det blot om at finde en der har den rette højde. Evt. kan bundlag og ramme trække fra, hvis du har svært ved at finde det højt nok.

Juwel har en baggrund med rod:
Eksternt link http://www.juwel-aquarium.de/en/Products/More/Decoration/Rock-Roo... set bla. ved denne forhandler: Eksternt link http://www.akvarieforretningen.dk/product.asp?product=5007
ser ud til at den kan bygges sammen med "rock" så du ikke blot ender med 4 identiske trærødder på en række. Den er dog ikke helt "slim", men det bliver nok svært at lave den slim og stadig pæn, da en rod nu en gang ikke er flad.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #6
Bruger Jens p - 20/01-2015 19:24 20/01-2015 19:24
Cichlidecentret i vallænsbæk de har da den Amazonas baggrund som slimline.

Annoncører
Annoncører