Akvarie West

Postet under : Siden - Akvariesiden Offtopic
Visninger : 2296

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger d9ha - 02/06-2015 12:14 02/06-2015 12:14
Fandt nedenstående på FB dateret 23. April:

"På grund af sygdom er det desværre umuligt for mig at overkomme forretningen. Jeg søger derfor en person der gerne vil overtage Akvarie West. Akvarie West er primært internethandel og derfor nem at flytte. Dog er der et varelager på over 200.000 kr. Er du interesseret er du velkommen til at henvende dig.
Forretningen kører videre som hidtil, men nogle varer vil i nær fremtid blive opdateret med lagertal på internetsiden og solgt ud.
Da jeg, det seneste år, har tilbragt en stor del af min tid på hospital og hos læger, har afsendelsen af ordre ikke været tilfredsstillende for mig, hvilket selvfølgelig har medvirket til øget pres på mig selv. Jeg vil gøre alt hvad jeg kan for, at få klaret udestående ordre så hurtigt som muligt.

Med venlig hilsen
Akvarie West
Kent Jepsen"

Det må jo så være forklaringen på de oplevelser, jeg og andre har haft i forbindelse med bestillinger i år.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Superbruger Tonny Brandt Andersen - 02/06-2015 13:01 02/06-2015 13:01
Kent har fortalt mig, at han jævnligt har været indlagt, og i enkelte uger har der været flere indlæggelse i løbet af en uge.
Kent har fortalt mig, at han har fået diagnosen MS sclerose, og at han efter et hjertestop, har fået besked fra sin læge om, at stoppe med at arbejde og søge førtidspension.
Hans kone Merethe er på barsel og må derfor ikke arbejde. Hun har ellers deltaget i arbejdet med at svare på e-mails.

Det seneste jeg har hørt fra Kent er, at han vil afvikle varelager, og håber på en køber til forretningen.
Da det i længere tid har været svært at komme i kontakt med Kent og Merethe, har nogle mulige købere i stedet kontaktet mig, og jeg har hjulpet dem videre. Jeg er overbevist om, at der bliver fundet en løsning i løbet af de næste måneder.

Det har igennem 2015 også været svært for mig, at komme i kontakt med Kent, så det er ret alvorligt. Vi er flere som har tilbudt vores hjælp, som der ikke er blevet taget imod. En ting føler jeg mig dog rimelig sikker på, og det er, at Akvarie West kører videre med ny ejer inden længe.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger d9ha - 02/06-2015 13:31 02/06-2015 13:31
Mange tak for update Tonny.

Vi ser frem til bedre tider for Akvarie West.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger plecostomusen (Inaktiv) - 02/06-2015 14:28 02/06-2015 14:28
Se dette indlæg kunne jeg virkelig godt have tænkt mig at læse for lang tid siden...
Så er jeg helt sikker på at jeg på ingen måde havde skrevet mit sure opstød idag ;)
Havde jeg bare vist at det hele stod sådan til... :(
Jeg vil gerne undskylde til de impliceret og ønske rigtig god bedring.
Mvh
Brian

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #5
Superbruger Tonny Brandt Andersen - 02/06-2015 15:13 02/06-2015 15:13
Jeg sidder også i den klemme, at jeg ligge inde med oplysninger, nogle selvfølgelig fortrolige. Derfor vil jeg helst holde mig fra at skrive, med mindre familien Jepsen beder mig om det (som indlægget i #1). Da de sikkert selv har rigeligt at se til, og derfor ikke er særlig informative, gjorde jeg en undtagelse her.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #6
Bruger McWearq - 02/06-2015 15:16 02/06-2015 15:16
Jeg har dd. modtaget en pakke fra Akvarie West, en vare som blev bestilt/betalt i lørdags. Med andre ord en hurtigere levering, end man ser hos mange andre virksomheder. Jeg skriver dette, så der ikke er nogen der holder sig tilbage med hensyn til at handle hos AW, og dermed hjælpe med at skaffe manden af med sit lager.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #7
Superbruger Tonny Brandt Andersen - 02/06-2015 15:26 02/06-2015 15:26
#6 Det lyder godt! Lad os håbe, at han er ved at komme ind i en periode, hvor han har det bedre, og derved kan overkommen noget mere.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #8
Superbruger Tonny Brandt Andersen - 10/06-2015 17:49 10/06-2015 17:49
Jeg har aftalt med Kent's kone Merethe, at jeg skulle skrive en lille besked her i tråden.

Jeg skulle ud og besøge Kent her i eftermiddags, og da jeg åbnede døren ind til forretningen, fandt jeg ham liggende bevidstløs på gulvet. Jeg fik fat i Merethe, og vi ringede til 112. Da ambulance og lægebil kom, gik der yderligere et stykke tid, før de fik så meget liv i ham, at de kunne hjælpe ham op på en båre. Efter endnu et stykke tid, gav lægen ok til, at han kunne blive kørt på hospitalet.
Jeg skal nok, sammen med Merethe, fortælle mere når der er nyt (her og på facebook).

Jeg kan oplyse, at der er sendt pakker i går.
Jeg forventer ikke at forretningen er åben på søndag, men det vil fremgå af Eksternt link www.akvarieforretningen.dk

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #9
Bruger Eagleauster (Inaktiv) - 10/06-2015 18:45 10/06-2015 18:45
Sikke en frygtelig oplevelse for både dig og hans kone. Stakkels menneske :( Tak fordi du holder os opdateret, Tonny.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #10
Superbruger Tonny Brandt Andersen - 11/06-2015 09:04 11/06-2015 09:04
Kent er blevet udskrevet, men dagen i dag går med yderligere undersøgelser.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #11
Administrator Sponsor ken kætbak - 11/06-2015 09:41 11/06-2015 09:41
Det var da gode nyheder. ..
Han burde måske tage konsekvensen af det helbred, og trække stikket ud på den hjemmeside.
Det er godt nok ikke holdbart på den måde der :( men ønsk ham god bedring (y)

Mvh. Ken

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #12
Superbruger Tonny Brandt Andersen - 11/06-2015 12:07 11/06-2015 12:07
#11 Du er admin :(

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #13
Administrator Sponsor ken kætbak - 11/06-2015 12:30 11/06-2015 12:30
#12 ja?
Men han må da lige tænke på sig selv først?
Det er da ikk for kundernes skyld at han måske skulle holde lidt igen. Udelukkende for hans egen.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #14
Administrator Sponsor ken kætbak - 11/06-2015 15:20 11/06-2015 15:20
Nå. Jeg må gentage.
Det er IKKE af hensyn til kunderne og service niveauet at kent skulle holde igen.
Det er udelukkende af hensyn til sig selv og hans helbred.
Det havde jeg ihvertfald gjort i hans sted...

Mvh. Ken

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #15
Superbruger Tonny Brandt Andersen - 13/06-2015 09:47 13/06-2015 09:47
På grund af kronisk sygdom, har jeg det seneste års tid, haft stor besvær med at overkomme forretningen. Akvarie West blev derfor sat til salg tidligere på året, og jeg er glad for, at der nu er fundet en ny ejer, som overtager forretningen den 1. august 2015. På grund af min situation, har jeg lavet den aftale med køberen, at han deltager i arbejdet indtil overtagelsesdatoen. Dette vil både hjælpe ham i gang, men også medvirke til en mere stabil afsendelse af pakker fra forretningen i juni og juli.
Jeg beklager meget at forretningen ikke har kørt optimalt pga. min sygdom, men jeg håber I vil tage godt imod den nye ejer.

Med venlig hilsen
Kent Jepsen

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #16
Bruger Wision (Inaktiv) - 24/06-2015 09:40 24/06-2015 09:40
Hvis forretningen fortsætter forstår jeg ikke helt, hvorfor min nabo fik en e-mail om, at forretningen lukker og at hendes ordre derfor ikke bliver gennemført?

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #17
Superbruger Tonny Brandt Andersen - 24/06-2015 11:55 24/06-2015 11:55
#16 Det er en dårlig og forkert formulering fra den nuværende ejer.

Akvarie West er solgt og flytter. Det nye lokale er ved at blive indrettet, og i nær fremtid vil reolerne på den gamle adresse blive fjernet, og flyttet til nye lokaler.
Kent søger førtidspension, men han har solgt Akvarie West / Akvarieforretningen.dk.

Det komplicerede ved det hele er, at den nye ejer overtager forretningen den 1. august, og at Kent har solgt Akvarie West, fordi han ikke kan overkomme forretningen på grund af MS Sclerose. De seneste måneder har Kent haft hjælp fra venner til at sende pakker en gang om ugen.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #18
Superbruger Tonny Brandt Andersen - 18/07-2015 00:21 18/07-2015 00:21
Til dem der ikke er på Facebook, er her den tekst den nye ejer har lagt ud:

Til gamle og nye kunder hos Akvarie West.
Pr. 1/8-2015 har jeg overtaget Akvarie West fra Kent Jepsen. I den anledning vil jeg gerne fortælle lidt om mig selv samt informere om hvad der kommer til at ske med virksomheden.
Jeg hedder Kenni Otkjær og jeg har over 20 års erfaring med akvarier og fiskehold, ude som inde. Jeg er formand for Viborg akvarieforening samt næstformand i Dansk akvarie union,og jeg har i mange år drømt om at være selvstændig samt forene hobby og arbejde. Nu fik jeg så muligheden med Akvarie West.
Akvarie West flytter til Midtjylland og bliver primært internet baseret. Det vil sige at jeg det første stykke tid vil hellige mig de internet baserede ordrer som (forhåbentlig) kommer fra hjemmesiderne akvariewest.dk og akvarieforretningen.dk.
Der vil stadig være mulighed for afhentning på den nye adresse. Udvalget på hjemmesiden vil blive forøget, så har du noget du gerne vil have vi får hjem, skal du bare give mig en besked eller et kald efter d. 1/8.
Der vil komme telefon tider (hvor telefonen bliver taget) samt afhentnings tider, som bliver lagt op på hjemmesiden. Vi håber I vil tage godt i mod mig/os som nye ejere af Akvarie West. Vi vil virkelig ligge os i selen for at få vendt den negative omtale af firmaet (manglende afsendelse, besvarelse af telefon osv.) der har været. Der venter et stort arbejde med at flytte lageret samt at få opsummeret dette så jeg beder jer om bare en smule tålmodighed i opstarten :)
Men hold øje med siderne Eksternt link www.akvariewest.dk , Eksternt link www.akvarieforretningen.dk og facebookgruppen akvarie west da der kommer til at ske mange nye og spændende ting.

Med venlig Hilsen
Akvarie West
Kenni Greve Otkjær

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #19
Bruger kejak - 18/07-2015 14:06 18/07-2015 14:06
Dejligt biksen fortsætter, held og lykke med det hele til den nye ejer.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #20
Bruger Akvarie West (Inaktiv) - 19/07-2015 21:27 19/07-2015 21:27
Indlægget er rettet 19/07-2015 21:28 19/07-2015 21:28 Vis/Skjul det oprindelige indlæg

vi vil arbejde på højtryk den næste måned for at få styr på tingene :) dette var endnu et v der kan sættes på min to do liste vedr overtagelsen af akvarie West ;) håber i alle vil have tålmodighed vedr min overtagelse

god dag til alle

det "nye" akvarie West

Kenni Otkjær

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #21
Superbruger Tonny Brandt Andersen - 26/07-2015 07:35 26/07-2015 07:35
Sidste åbningsdag for Akvarie West i Bække er søndag den 26. juli kl. 10.00 - 17.00. Derfor er der kaffe på kanden hele søndagen. Akvarie West flytter i den kommende uge i forbindelse med ejerskifte.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #22
Superbruger Tonny Brandt Andersen - 27/07-2015 01:14 27/07-2015 01:14
På grund af Kent sygdomsforløb med mange pludselige indlæggelser, aftalte jeg med Kent's kone Merethe, at jeg skulle videregive informationer her på siden, således at kunderne kunne blive orienteret om forretningens åbningstid og status på ordreforsendelser. Da Kent søndag har haft sidste åbningsdag i Akvarie West i Bække, og den nye ejer henter varelager mandag, er der ikke brug for mig til at skrive. Det vil fremover være den nye ejer af Akvarie West der skriver om de ting der sker.
Må jeg slutte med at ønske alt godt med fremtiden til alle tre. Merethe og Kent med Jepsen Hobby og Kenni med Akvarie West.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #23
Bruger ib vestergård - 30/07-2015 12:35 30/07-2015 12:35

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #24
Bruger kejak - 01/08-2015 00:03 01/08-2015 00:03
Har aldrig haft problemer da Tonny havde biksen, heller ingen da Kent havde den.
Glæder mig at den føres videre, og det virker ikke til at være en uerfaren herre der tag over. Jeg er sikker på jeg handler der, selv med ny ejer :)

Annoncører
Annoncører