Fodderrejer

Postet under : Akvariesiden.dk - Foder
Visninger : 798

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger steenmillinder (Inaktiv) - 30/06-2015 14:15 30/06-2015 14:15
tænker at pode baljen med rejer til mine fisk, har RIGTIG mange gemmesteder!(hulsten, ex-levende sten, rødder) og håber lidt på at jeg kan få nok til at overleve til at jeg kan ha en lille bestand gående(overvejer at have en lille reje/snegle-balje ved siden af som backup), men de skal være godt paranoide og yngle en del, er RCS det bedste valg?

på forhånd tak *santa*

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger Kristian Paaske - 30/06-2015 14:30 30/06-2015 14:30
Jeg har RCS rejer i mit 530 liters akvarie. I akvariet er der Scalara, sommerfuglecichlider, nøglehulscichlider og A. Trifaciata så rejerne skal ikke komme ret meget frem.
Jeg ser kun rejerne når jeg flytter på stenene i bunden, men de er der. Jeg har endvidere tanglopper og rejer i mine hjørne HMF filtre som jeg så "høster" fra ca. en gang hver måned.

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger steenmillinder (Inaktiv) - 30/06-2015 16:24 30/06-2015 16:24
Jeg har også h. Azteca, og er rigtig glad for dem, hvor store skal RCS være før de yngler? Og tak for svar :D

Annoncører
Annoncører