Køb af kampfisk? Stadig aquabid?

Postet under : Akvariesiden.dk - Labyrintfisk
Visninger : 409

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger PiaBrix (Inaktiv) - 26/01-2019 20:06 26/01-2019 20:06
Åh det er længe siden jeg har tænkt på akvarie, men med nyt hus under renovering og dermed nye muligheder, så er tanken kommet igen...

For vel snart en del år (det er vel snart 10 år siden tror jeg *rødmer* ) siden købte jeg en gudesmuk kampfisk-han på Aquabid.
Han var enormt flot - stor og virkelig farverig. Ja den gang fandtes de jo kun i den kaliber ved at købe dem fra aquabid.

Men er Aquabid stadig stedet - eller er der kommet nationale alternativer, som sælger lige så store og flotte kampfisk?
De danske dyrehandlere er stadig lige “kedelige” ift hvad jeg har set for nyligt, men måske jeg mangler at kigge de rette steder? :)

Leder stadig efter billeder af min gamle han, men photobucket gør lidt knuder.
Kan huske jeg var i Horsens eller noget i den dur, for at hente ham, da en person dernede fik tilsendt fisk derfra “jævnligt”. Er det stadig sådan man får de flotte kampfisk hjem eller?

... overvejer nemlig meget at lave mig et lille “prydakvarie” igen med en enkelt stor og farvestrålende kampfisk i min nye stue :)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Superbruger jacob - 27/01-2019 10:38 27/01-2019 10:38
Aquabid er ihvertfald ikke stedet lige pt. Siden er udsat for et voldsomt angreb og det anbefales at man ikke besøger siden nu. Jeg ved der arbejdes på en ny side.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger KasperK/Lolland - 28/01-2019 23:30 28/01-2019 23:30
Jeg har ikke den store erfaring med kultur labyrintfisk, men har da lagt mærke til, at Unimati i Randers gør lidt i de forskellige typer af Kampfisk

.Eksternt link http://www.unimati.biz/group.asp?group=442

Annoncører
Annoncører