Gode debatter

Postet under : Akvariesiden.dk - Levendefødende tandkarper
Visninger : 289

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger Palle Hansen - 23/03-2020 16:10 23/03-2020 16:10
Syntes ikke der er ret mange indlæg om guppy mere. Sad i går aften og læste mange af de gamle indlæg om guppy og for fanden det er god underholdning. Hvor er alle de " gamle guppytosser " blevet af ??. Villads har jeg kontakt til men alle de andre, hvor pokker er de henne. Har de slet ikke guppyer mere eller har de droppet deres hobby og lidenskab.
Lad os nu få guppyfolket på banen igen for det kan jo ikke passe er der ikke bare er en gammel " guppytosse " tilbage som er bruger af Akvariesiden.dk.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger KasperK/Lolland - 23/03-2020 17:44 23/03-2020 17:44
Jeg aner ikke om de er smuttet til faceBook allesammen, der er i hvert fald sket et stort frafald af den faste skare, både Guppioter og Cichlioter, de sidste 5-10 år.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger Palle Hansen - 23/03-2020 19:07 23/03-2020 19:07
Ved ikke lige hvad grunden er men det er i min verden en meget skæv retning tingene har taget. På fB forsvinder de forskellige indlæg jo efter et stykke tid hvor Akvariesiden.dk kan bruges som et opslagsværk. Det kræver selvfølgelig at nogen gider holde liv i den og hermed en stor tak til dem som gør det.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger Pisch - 23/03-2020 20:01 23/03-2020 20:01
Der er også for mange tastaturkrigere på FB :|

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #5
Bruger Palle Hansen - 23/03-2020 20:37 23/03-2020 20:37
Palle Hansen skrev :
Syntes ikke der er ret mange indlæg om guppy mere. Sad i går aften og læste mange af de gamle indlæg om guppy og for fanden det er god underholdning. Hvor er alle de " gamle guppytosser " blevet af ??. Villads har jeg kontakt til men alle de andre, hvor pokker er de henne. Har de slet ikke guppyer mere eller har de droppet deres hobby og lidenskab.
Lad os nu få guppyfolket på banen igen for det kan jo ikke passe er der ikke bare er en gammel " guppytosse " tilbage som er bruger af Akvariesiden.dk.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #6
Bruger Palle Hansen - 23/03-2020 20:39 23/03-2020 20:39
Hvad pokker skete der lige der ?? Måske har jeg for tykke fingre til tablet

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #7
Bruger KevinR - 25/03-2020 14:03 25/03-2020 14:03
Indlægget er rettet 25/03-2020 14:04 25/03-2020 14:04 Vis/Skjul det oprindelige indlæg

Der er mange der stoppet totalt med guppyer desværre, Og nej du er ikke den eneste guppy tosse det har jeg været i mange år, Dog smider jeg ikke min energi hverken på facebook eller her på siden men på udlandske foraer hvor der er en smule mere trafik
Ved ikke om der stadigvæk er 2 klubber i DK ? Men historien er vel at der blev lavet to klubber fordi de ikke kunne enes indbyrdes i den ene og når der var lavet 2 klubber var der stadigvæk indbyrdes "*ballade" i den ene efter hvad man har hørt ude omkring.Det er vel grunden til at flere forsvandt herfra da de ikke talte sammen mere.

Jeg syntes dog stadigvæk det er hyggeligt at læse gamle tråde med Brib,Bo,Villads med flere

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #8
Bruger Palle Hansen - 25/03-2020 20:25 25/03-2020 20:25
Ja ballade har der jo været og det har altid undret mig meget. Jeg mener jo at en fælles interesse burde give sammenhold og ikke splid og spektakel.
Men som du skriver er der også nogen som er stoppet, om de er kørt træt i deres hobby eller hvorfor ved jeg ikke, men måske de starter op igen en dags tid, det kunne man da håbe på da mange af dem havde en fantastisk viden guppyer.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #9
Bruger Basviola - 25/03-2020 22:55 25/03-2020 22:55
Nogle guppy opdrættere i KBH eller omegn som har lyst til at sælge et par stykker? I så fald giver jeg en krammer!!! :D Ej sorry, det var ik sjovt!

Men vil rigtig gerne have nogle flotte og ikke mindst gode gener, har ik så gode erfaringer med det jeg har fået i fiske forretningerne.

Annoncører
Annoncører