Kribensis hjælp tak :)

Postet under : Akvariesiden.dk - Generelt
Visninger : 1939

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger Casper (Inaktiv) - 29/09-2007 16:26 29/09-2007 16:26
Hej har som der står i profilen 3 kribensis hunner i mit akvarie de 2 af dem svømmer sammen og ser ud til at kunne lide hinaden den sidste bliver jagtet helt hen bag varmelegmet men får dog stadig mad og de gør ikke skade på den er det normalt 2 hunner synes om hinaden ?

Med venlig hilsen
Casper-Blata

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Steffen Kbh - 29/09-2007 17:09 29/09-2007 17:09
Hej har som der står i profilen 3 kribensis hunner i mit akvarie. De 2 af dem svømmer sammen og ser ud til at kunne lide hinaden. Den sidste bliver jagtet helt hen bag varmelegmet, men får dog stadig mad og de gør ikke skade på den.
Er det normalt 2 hunner synes om hinaden ?

Nej det er ikke normalt at to hunner finder sammen. Kan se du er på udkig efter en han, det ville hunnerne nok syntes om.
Desværre går det nok ikke med en han og tre hunne i et 54L. Når de begynder at lege, så bliver de andre banket, hvis ikke det sker før. Et' par er rigeligt i et 54L

Vh.
Steffen Kbh

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger Casper (Inaktiv) - 29/09-2007 17:19 29/09-2007 17:19
skal af med den hun der får tæsk også vil jeg se hvordan det går med den sidste så vil jeg os af med den hvis den os får tæsk når hanner kommer i

Med venlig hilsen
Casper-Blata

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger basseger (Inaktiv) - 30/09-2007 09:28 30/09-2007 09:28
hejza du skal vente til du får hannen så finder den sig en mage ud a en a dem det kan ligeså godt værre den der er udstødt.. det er tydeligt at se de skiller sig ud.. og så kan du afskaffe de andre to.

Mvh.
basseger

Annoncører
Annoncører