Hvor kan jeg købe kaudi her i vestjylland?

Postet under : Akvariesiden.dk - Levendefødende tandkarper
Visninger : 2387

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger romano (Inaktiv) - 03/09-2007 10:03 03/09-2007 10:03
Hej.
Jeg har længe søgt efter denne fisk, men har pt. ikke kunne finde den hos nogle fiskehandlere her i området - og det strækker sig fra Holstebro til Esbjerg.
Det skulle efter sigende være en meget populær fisk men finde den det kan jeg ikke :-(
Håber der er nogle friske akvariefolk der kan hjælpe.

Mvh
Anita

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger Akvarie West (Inaktiv) - 03/09-2007 10:24 03/09-2007 10:24
Er det Phalloceros caudimaculatus du tænker på, jeg kan se du har oprettet tråden under levendefødende tandkarper. I så fald er det da en fisk der er mulighed for at bestille en gang imellem.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bo Christensen - 03/09-2007 10:25 03/09-2007 10:25
Jeg har tidligere fået fat i den privat, så måske en annonce her på siden, kan give resultat.

Med venlig hilsen
Bo Christensen

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger gorm (Inaktiv) - 03/09-2007 16:36 03/09-2007 16:36
jeg har aldrig set dem i butikkerne, men de kan sikker snildt bestilles hjem... eller s kan du jo altid melde dig ind i poecilia :)

Vh.
Gorm

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #5
Bruger jery (Inaktiv) - 03/09-2007 17:03 03/09-2007 17:03
Jeg var selv vældig interesseret i at få lidt Kaudier for godt 1,5 år siden. Eftersøgte dem højt og lavt, bad diverse forretninger om at tage dem hjem etc. Intet lykkedes, så jeg opgav.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #6
Bruger brib - 03/09-2007 19:46 03/09-2007 19:46
Tidligere indlæg 4 + 7 +8 slettet pga . overtrædelse af netetikkette ( køb - salg - annoncering i forum )

Mvh.
stig/Lolland - Admin

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #7
bom-karl - 03/09-2007 20:15 03/09-2007 20:15
For en god ordens skyld vil jeg lige sige at hverken West eller jeg selv tilbød at skaffe fiskene men udelukkende gjorde opmærksom på at de kan skaffes her for tiden.

West er en meget omtalt person i akvariekredse og de fleste vil kunne regne ud hvilken butik han kommer fra.
Modsat er det meget få brugere herinde der ved hvor jeg arbejder og det har jeg da heller ikke afsløret i denne tråd.

At slette de tråde virker mere som at gå efter personerne fremfor fisken.
... noget der, ifølge netetiketten, ikke bre forekomme her på siden og da især ikke af sidens administratorer.

Hvis der er nogle brugere der ønsker at få at vide hvor fisken kunne skaffes for en uge siden kan i sende mig en personlig besked - så skal jeg gerne fortælle navnet på leverandøren.
Så kan folk selv ringe til deres foretrukne butikker og høre om de handler med den pågældende leverandør og om de kan få en sending kaudier med i næste sending.
Hilsen
bom-karl

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #8
Bruger brib - 03/09-2007 20:21 03/09-2007 20:21
Problemet med disse : jeg søger en bestemt fisktråde er at , den starter i fin stil med forhandlerhenvisning , hvilket er helt ok . Men så pludselig har vi forhandlere - ansatte hos forhandlere og brugere der kan bestille - sælge disse fisk .

Så er tråden pludselig blevet til en reklametråd med køb og salg - annoncering .

At bom-karl så ser det som personforfølgelse kan jeg kun beklage .

Mvh.
stig/Lolland

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #9
Bruger Akvarie West (Inaktiv) - 04/09-2007 00:19 04/09-2007 00:19
#6 Jeg skrev, at jeg havde set fisken på en lagerliste fra en grossist, men at jeg ikke ville tage den hjem. Og at #1 skulle henvende sig til akvarieforeninger hvor man sikkert kan få den gratis.
Hvis det er at lave reklame, når man skriver, at man IKKE vil tage omtalte fisk hjem, så er der da et eller andet jeg har misset på handelsskolen, men det er selvfølgelig også 30 år siden, så meget kan være ændret siden da :O)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #10
Bruger Flemming Jensen (Inaktiv) - 04/09-2007 00:33 04/09-2007 00:33
Ha ha West, det kan ikke bare godt være.....det er helt sikkert at noget har ændret sig siden.

MVH
Flemming

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #11
Bruger brib - 04/09-2007 08:49 04/09-2007 08:49
#9: Det er 32 år siden jeg gik på handelsskole og en del har ændret sig.

Det eneste som ikke har ændret sig, er at jeg stadig kun har råd til at køre i biler fra den årgang :-)

Mvh.
stig/Lolland

Annoncører
Annoncører