Nye brugere skræmt væk

Postet under : Akvariesiden.dk - Generelt
Visninger : 2539

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
bigmac - 27/08-2007 09:58 27/08-2007 09:58
kan egentligt godt forstå at der ikke sker så meget her inde med den måde som folk svare hinanden når der bliver skrevet indlæg i forum enten får man at vide at det er noget pjat at skrive om ellers får man at vide at det er en forkert overskrift man bestemmer vel selv hvad man vil skrive eller er der blevet lavet specielle regler om det??? syntes måske bare at tonen over for andre og nye brugere burde strammes lidt op..

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
bom-karl - 27/08-2007 10:00 27/08-2007 10:00
Tænker du på alle youtube filmene?

Hilsen
bom-karl

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger jery (Inaktiv) - 27/08-2007 10:06 27/08-2007 10:06
#1: øhhhh? Der sker skam masser, men p.t. er skriverne flinke til at holde sig til de løbende tråde, hvilket da må ses som en fordel.
Og man bestemmer da selv, hvad man skriver i sin overskrift - men muligheden for at få råd og løsninger stiger jo gevaldigt, hvis overskriften er sigende og bare så nogenlunde rammer indholdet.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
bigmac - 27/08-2007 10:07 27/08-2007 10:07
nej tænker på at der er nogle generelt sure brugere her inde på siden der konsekvens skal rette på hvad der bliver skrevet i indlægene og komme med sure kommentare

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #5
Bruger jery (Inaktiv) - 27/08-2007 10:11 27/08-2007 10:11
#4: kan du så ikke sende en PB til de brugere, du synes er 'sure'?

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #6
Freddie - 27/08-2007 10:12 27/08-2007 10:12
Naturligvis skal netetikken overholdes - men at der ikke sker så meget herinde har jeg nu ikke lagt mærke til.
Tror at det der irritere er når man laver flere tråde med samme offtopic snak - eller tråde der bare handler om et godt grin.
Foreslår at der bliver lavet én youtube agtig tråd hvor folk så kan lægge deres links - jeg kan personligt godt lide mange af de film der er blevet linket til men kan også godt forstå dem der ikke deler min opfattelse.
Tråden skal nok blive set - hver gang der bliver lagt et nyt link ryger den jo op i forum, og dem der ikke ønsker den slags tråde kan nøjes med at trykke ignorer tråd en gang for altid.
Selvfølgelig bestemmer man selv hvad man vil skrive, også overskriften men mange brugere påpeger bare overfor nye brugere at jo mere sigende deres overskrifter er, jo nemmere er det også at få hjælp. En tråd med eksempelvis overskriften 'hjælp' fortæller jo intet om problemet, og når der postes så mange tråde er det nødvendigt med en eyecatcher for de folk der lige nøjagtig ved noget om ens område.
Helt enig i at god tone er nødvendig, men har ikke lagt mærke til en tydelig forråelse af samtalerne.

Med venlig hilsen
Frederik Læssøe Arendt

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #7
Bo Christensen - 27/08-2007 10:17 27/08-2007 10:17
#1: Nu har jeg selv lige lavet et indlæg med en opfordring til en mere beskrivende overskrift: Eksternt link http://www.akvariesiden.dk/forum_ny/forumview.php?cat=4&id=442724...
Brugeren får jo masser af hjælp + en venlig opfordring til at lave en mere beskrivende overskrift, hvilket ville hjælpe både spørger og svarer(e). Læser du ikke opfordringen til en mere beskrivende overskrift som venlig ment?

Jeg synes nu ikke rigtig jeg støder på specielt mange akvarierelaterede tråde, hvis overhovedet nogen, hvor andre skriver at det er noget pjat.

Med venlig hilsen
Bo Christensen

PS: Der står faktisk lidt om oprettelse af indlæg i netiketten: Eksternt link http://www.akvariesiden.dk/forum_ny/forum.php?cat=130

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #8
jbj (Slettet) - 27/08-2007 10:35 27/08-2007 10:35
Hej.du kunne jo begynde med at udfylde din egen profil den er der sgu ikke meget big mac over,mener selv det er en forudsætning for også at kan få besvaret sine evt....spørgsmål det er en stor hjælp hvis man lige kan gå ind og se hvad
folk har inden man svarer igen på en problemstilling,syntes at det burde være et krav at profilen er udfyldt i sådan en grad at det ville være mulighed at svarer igen i de fleste tilfælde bare lige ved at gå ind og få overblik over vedkommendes besætning,men syntes omgangtonen herinde er blevet bedre igennem den senere tid mange er også gode til at hjælpe hinanden i en god tone og med god humor.men brugere der ikke udfylder deres profil med brugbare oplysninger kan jeg ikke tage seriøse.

Med venlig hilsen
jbj

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #9
Bruger kenneth145 (Inaktiv) - 27/08-2007 11:04 27/08-2007 11:04
Jeg syntes altså også at overskrifterne burde være meget mere sigende. man slider jo sin mus unødigt ved at skulle klikke 1-2 gange mere for at åbne en tråd for at se hvad er står.....come onn. så er det altså heller ikke værre hvis vi ikke har tid til at åbne en tråd så burde vi måske slukke puteren istedet.
mht. div youtube link osv. hvis de ligger i ikke akv relateret så er det da helt fint. sålænge det er video klip af sømmelig karakter da der er forholdsvis unge brugere herinde. der er ingen der tvinger nogen til at åbne dem.
at de fylder i 10 nyeste indlæg på forsiden og skubber relevante ud...lser jeg ikke som noget problem lav en personlig forside så kan man ha rigtigt mange "nyeste indlæg" på sin forside.
generelt så snak til andre som du vil ha de snakker til dig så er man vist nået et godt stykke vej.
#8 så er profilen jo heller ikke vigtigere....det lyder jo som om du stiller diagnose ud fra den.
det er en hobby side for alle det bør vi måske huske mere på.
Mvh.
Kenneth

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #10
Bruger nikitani (Inaktiv) - 27/08-2007 11:07 27/08-2007 11:07
#1 er det sådan en som den her ?
Eksternt link http://www.akvariesiden.dk/forum_ny/forumview.php?cat=10&id=44160...

Der var bruger her inde for 4 gang. Min mening er derfor at det kunne have været formuleret lidt pænere i indlæg #1 hvilket jeg så prøver på i indlæg 2.

Men det afhænger i aller højeste grad også af øjnene der læser det (personen) hvordan at det opfattes.

Personligt tager jeg personen mere seriøst når de har udfyldt deres profil. eller at jeg gentagende gange kan se at vedkommende ved hvad de snakker om. Hvilket måske ikke ville være lige så let for en nybegynder, der for syntes jeg det ville være en god ide at tage sig den tid og udfylde profilen.

Ps. Jeg elsker selv at lave indlæg ind i mellem hvor at folk kunne tænke hold da lige op.
men kun for at se hvad andre mener, tænker, føler og udvige horisonten. Tja vi kan vel kalde det for nysgerrighed.
Men jeg har så heller ikke nogle sure miner hvis ikke lige at folk gider at være med på den / dem. :)

De bedste hilsner
Linda

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #11
Bo Christensen - 27/08-2007 11:17 27/08-2007 11:17
#9: Tror du ligefrem, der er folk, som ikke har tid til at klikke på tråde, og derfor kræver spørgsmålet formuleret i overskriften? Jeg synes du puster tingene lidt ud af proportioner.
En sigende overskrift er en hjælp til både spørger, svarer og de brugere som senere skal søge i forummet.

Jeg synes som #10, at øjnene der læser et indlæg, er lige så vigtige at fokusere på, som fingrene der skriver det.

Personligt kunne jeg godt undvære alt det ikke akvarierelaterede, men jeg kan godt leve med det. Det ville dog være ønskværdigt at det kun figurerede i en off-topic kategori og ingen andre steder.

Med venlig hilsen
Bo Christensen

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #12
jbj (Slettet) - 27/08-2007 11:18 27/08-2007 11:18
Hej.en udfyldt profil er det bedste værktøj til at afhjælpe et problem forholdsvis hurtig,den gir en masse oplysninger man så har inden man svare igen.en tom profil man aner jo ikke en gang om vedkommende har fisk eller akvarie.ja det er en fælles hobby og derfor er det netop vigtig den er udfyldt profilen og giver en vis tillid til personen.

Med venlig hilsen
jbj

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #13
Bruger nikitani (Inaktiv) - 27/08-2007 11:24 27/08-2007 11:24
#11 helt enig

De bedste hilsner
Linda

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #14
bom-karl - 27/08-2007 11:51 27/08-2007 11:51
Profilen er en mulighed for at give andre et indtryk af hvem man er som person.
I og for sig kunne jeg godt skrive at jeg havde haft akvarier i 10 år men det ville ikke gavne noget som helst idet perioden man har haft akvarier ikke er ensbtydende med at man ved hvad man taler om.

Jeg synes derfor vi skal lade profilerne være det de er.
En mulighed men ikke en nødvendighed for at få kvalificerede svar fra andre akvarister.

Hilsen
bom-karl

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #15
Bruger Akvarie West (Inaktiv) - 27/08-2007 12:17 27/08-2007 12:17
Personligt har jeg det sådan, at hvis en bruger laver en overskrift 'Problemer med min Eheim 2026', så åbner jeg og ser om der er kommet en løsning på problemet, eller jeg kan hjælpe. Hvis en bruger laver overskriften 'Hjæææælp', så gider jeg ikke åbne tråden. Jeg skimmer lige overskrifter igennem, og ser om der er noget der er noget af interesse, og det signalerer sådan en overskrift ikke.
Hvis en bruger ikke gider udfylde sin profil med de mest almindelige ting, så gider jeg heller ikke svare. Hvis man i sin brugerprofil ikke skriver en by eller kommune, og i en tråd spørger hvor man kan købe sommerfuglecichlider, så må man forvente nogle dumme svar, eller ingen svar, da der ikke er nogen der har bare en lille idé om hvor man skal sende brugeren hen. Når man så ser en tråd med overskriften 'Hurtig hjælp, tak', og andre bruger stiller nogle hurtige spørgsmål til den der startede tråden, for at hjælpe med at løse problemet, så sker der i nogle tilfælde intet. Så gider man sku ikke hjælpe en anden gang.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #16
Bruger ekaxe (Inaktiv) - 27/08-2007 13:01 27/08-2007 13:01
En profil med oplysning om akv. størrelse, fisk mm. er da næsten en forudsætning for at man mange gange kan rådgive, (jeg opforder daglig en eller to til at udfylde profilen). En overskrift på en link, om det man vil have hjælp eller råd om, er vel heller ikke noget der kan skræmme nye brugere væk, vi er da mange der gerne vil hjælpe, med råd, og vi vil da ikke skræmme nogle væk, og det kan jeg da heller ikke tro vi gør?

Mvh.
Erik Kaxe

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #17
bom-karl - 27/08-2007 13:09 27/08-2007 13:09
Jeg tror ikke anmodningen om nogenlunde sigende overskrifter er skræmmende - at det så nogle gange driller fordi man partout skal bruge tre ord i titlen er en anden ting. Den snirkel synes jeg godt måtte fjernes.

Det er klart at man ikke kan henvise til lokale søer og åløb osv. uden at vide om personen bor på Grønland eller Lolland.
Det samme gælder mht. belastning af akvarier osv. men er det ikke primært de nye der glemmer at oplyse den slags ting?
Jeg synes de plejer at være med på forudsætningerne for et ordentligt svar efter de har fået det påpeget 1-2 gange, så jeg ser det ikke som et stort problem.

At opdatere sin profil er straks en langt mere uoverskuelig opgave hvis man har en del arter delt op i forskellige akvarier.

Hilsen
bom-karl

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #18
Bruger ekaxe (Inaktiv) - 27/08-2007 13:24 27/08-2007 13:24
# 17 ja, ja, det er mest nye brugere, med et akvarie, men det er da væsentlig at vide om akv. er på 12 l eller 325l, det er da også mange gange rart at vide, hvad for fisk der er brokket sammen.

Mvh.
Erik Kaxe

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #19
jbj (Slettet) - 27/08-2007 13:24 27/08-2007 13:24
Hej.syntes nu ikke det tar lang tid lige at gå ind og redigere en gang imellem i profilen,så må man jo bruge den tid der nødvendig hvis man har mange akvarier eller fisk,ved så godt man sælger og bytter osv...men evt gjorde det til en god vane og lige bruge tiden til det efter behov så den er update,jeg har set flere profiler her på siden og de er virkelig godt sat op med alle relevante oplysninger.

Med venlig hilsen
jbj

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #20
Bo Christensen - 27/08-2007 13:58 27/08-2007 13:58
#17: Har du helt seriøst problemer med at finde på 3 ord til en overskrift? Prøv og tænk over, om du vælger at gøre det til et problem, uden at det rent faktisk er et problem.

Og jo det er ofte de nye, som ikke lige får udfyldt profilen, og det er også derfor, at de nogen gange af andre brugere bliver mindet om det, da det er hos de nye brugere, det har størst betydning. Og det kan ikke være uoverskueligt for en nye bruger med 1 eller 2 akvarier at udfylde profilen.
Når brugerne/akvaristerne bliver lidt mere erfarne, lærer de hurtigt at give de vigtige informationer, når de stiller et spørgsmål, og det er derfor ikke længere nødvendigt at udfylde en udførlige beskrivelse af alle brugerens 10-20-30 akvarier i profilen.

Jeg har fuld forståelse for at nye/unge brugere skal være varsomme med at give for mange private oplysninger på nettet. Jeg mener nu godt, at man kan skrive fornavn, alder, bopælsregion/landsdel, antal akvarier og hvor længe man har haft akvarier, uden at man bliver opsøgt at skumle personer eller løber ind i et uoverskueligt opdateringsarbejde.

Med venlig hilsen
Bo Christensen

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #21
bom-karl - 27/08-2007 14:04 27/08-2007 14:04

Ikke decideret et problem men jeg starter som regel med at lave en overskrift på et enkelt aller to ord før jeg opdager fejlen og er nød til at omformulere den.

Hver har jo sin mening om de profiler og min er ikke nogen hemmelighed.
Jeg har prøvet at blive ringet op kl. 02 om aftenen fordi jeg havde skrevet fornavn, kommune og arbejdsplads i min profil.
Det kunne folk åbenbart bruge til at finde mit telefonnummer.

Ligeledes har jeg været ude for at der er troppet folk op ved min dør sent om aftenen for at spørge om jeg ikke liiige kunne hjælpe med ditten og datten.
Resultatet var at min datter og kæreste blev vækket.

Jeg har derfor valgt ikke at skrive noget som helst i min profil.

Hilsen
bom-karl

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #22
Bo Christensen - 27/08-2007 14:10 27/08-2007 14:10
#21: Skete det en enkelt gang, eller var det uge efter uge? Hvis det kun skete en enkelt eller 2 gange, kunne du måske lige sige til personen, at du helst så dig fritaget for at blive ringet op kl. 2.

Men det er jo heldigvis frivilligt, hvor meget folk vælger at skrive.
Det ændrer dog ikke ved, at det ville være nemmere at hjælpe nye brugere/akvarister, hvis der lige stod et par ord i profilen.

Med venlig hilsen
Bo Christensen

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #23
bom-karl - 27/08-2007 14:17 27/08-2007 14:17

Jeg har fået opringninger af to forskellige personer (den ene var dog flink nok til at ringe på et anstændigt tidspunkt).

Ham der troppede op kom også på egen hånd så alt i alt var der 3 personer der fik lidt for mange oplysninger ud af min profil end jeg brød mig om.

Hilsen
bom-karl

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #24
Bruger nikitani (Inaktiv) - 27/08-2007 14:24 27/08-2007 14:24
#21 hvad nu hvis du udelader dit alm navn og kun skriver kommune på. ville de så stadig kunne finde dig.

Hvis det er rigtigt det du skriver der tja, jeg er målløs.
Det var ikke en måde jeg kunne finde på at skabe kontakt på. det er virkelig respekt løst. men det er jo så bare min mening.

De bedste hilsner
Linda

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #25
Bruger brib - 27/08-2007 14:28 27/08-2007 14:28
Hvis man af forskellige årsager ikke ønsker at udfylde sin profil, så må man vel også forvente at svarene bliver færre, eller måske helt udebliver.

Jeg vil så også i samme forbindelse sige at der er en del brugere, som kæmper en brav kamp for at hjælpe med svar , uanset profil info.

Iøvrigt tvivler jeg stært på påstanden i #1 om at nye brugere skræmmes væk .

iflg. chart.dk : Eksternt link http://www.chart.dk/index/default.asp?mode=category&cat_id=285&we...

Har mere end 2400 unikke læsere lagt et kig indenom akvariesiden.dk , og årstiden taget i betragtning er det nu ikke så ringe endda :-)

Mvh.
stig/Lolland

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #26
bom-karl - 27/08-2007 14:43 27/08-2007 14:43

Det ville selvfølgelig blive noget sværere for dem, men nu er sagen den at jeg bor et sted hvor akvarister fædes og de behøver blot at kigge nogle meter væk fra fortovet for at se min postkasse.

Der havde jeg tidligere mit navn til at stå men nu er det skiftet ud med Initial Initial Efternavn.

Som det er nu underskriver jeg mig da også nogle gange i forum og PB med mit rigtige fornavn lige såvel som jeg da heller ikke finder annocer herinde og ringer op for at præsentere mig som bom-karl.

Hilsen
bom-karl

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #27
bom-karl - 27/08-2007 14:44 27/08-2007 14:44
... hvor akvarister færdes....

Hilsen
bom-karl

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #28
Bo Christensen - 27/08-2007 14:49 27/08-2007 14:49
:D Super forsøg på at forblive anonym :D

Med venlig hilsen
Bo Christensen

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #29
bom-karl - 27/08-2007 14:50 27/08-2007 14:50

Tjaa...
Nogle herinde kender mig men de andre ved jo ikke at jeg i virkligheden bor i Mozambique.
Se blot min profil for at få det bekræftiget ;-)

Hilsen
bom-karl

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #30
Bo Christensen - 27/08-2007 15:05 27/08-2007 15:05
#29: Og dem der ikke kender dig, kan nu nemt komme til det, hvis de husker/læser tidligere tråde i forummet, og kæder dem sammen med dine meget diskrete ledetråde i #26 :)
Jeg kan godt se, at det er træls, at der er 3 personer, som har kontaktet dig på nogle uheldige tidspunkter. Men det synes jeg ikke, du skal lade dig slå ud af og forsøge at gemme dig.
De 3 skal jo bare have at vide, at de ikke kan få hjælp nu, og at de må henvende sig indenfor butiksåbningstid. Jeg er ret sikker på, at det er et fåtal af danmarks akvarister, som opfører sig sådan som de 3, du har oplevet.

Med venlig hilsen
Bo Christensen

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #31
jonasl - 27/08-2007 16:24 27/08-2007 16:24
Kan godt lide at folk opretter et emne uden selv at være involveret i den.

Mvh.
jonasl

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #32
kjaer (Slettet) - 27/08-2007 19:13 27/08-2007 19:13
#31 Det kan jeg ikke.

Mvh.
Johan Kjær

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #33
LENE CHRISTENSEN (Slettet) - 27/08-2007 19:15 27/08-2007 19:15
#8 big mac er det ikke noget fra mc donnalds burgere , der er da ihvertfald den samme mangel på indhold i burgerne og hans profil ha ha
nå rigtig rart at man lige kan " rotte " sig sammen med nogen om det her ha ha

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #34
jbj (Slettet) - 27/08-2007 20:44 27/08-2007 20:44
Hej.der er ikke nogen der har rottet sig sammen her så har du ikke forstået tråden.

Med venlig hilsen
jbj

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #35
Brian C - 27/08-2007 20:56 27/08-2007 20:56
#33 den bemærkning synes jeg så ikke hører nogen steder henne
jeg kan godt følge #1 et lille stykke af vejen, men jeg foretrækker da også en udfyldt profil, men det har ind i mellem irriteret mig, at se den måde man anmoder brugere om at udfylde deres profil, og bruge søgefunktionen. de fleste kan heldigvis godt finde ud af at gøre det på en pæn måde uden brug af skarpe vendinger, men nogen enkelte kniber det lidt for, jeg nævner ingen navne

Med venlig hilsen
Brian

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #36
Bruger mieke.muzen (Inaktiv) - 27/08-2007 20:58 27/08-2007 20:58
#33 lol nu er man da godt nok barnlig

De bedste hilsner
mieke.muzen

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #37
Bruger kenneth145 (Inaktiv) - 27/08-2007 21:29 27/08-2007 21:29
#11 ?????? mig blæse tingene ud af proportioner!!!!( syntes nu nærmere der er andre der er bedre til det) men det er jeg da ked af du syntes. men for nyligt var der da en der brokkede sig over at skulle spilde tid på at åbne div. tråde for at se hvad de handlede om. Så det er ikke noget jeg tror. mht. til profiler så er jeg da langt hen ad vejen enig i at de skal udfyldes. men jeg svarer altså på spørgsmål ligevel og vil altid gøre det hvis jeg vil vide noget for at rådgive så spørger jeg i tråden så er jeg også sikker på at det er opdaterde oplysninger jeg får. Kort sagt jeg bruger ikke profilerne til noget. men har da udfyldt min egen.

Mvh.
Kenneth

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #38
Bruger kenneth145 (Inaktiv) - 27/08-2007 21:36 27/08-2007 21:36
#12 nej det bedste værktøj er at spørge ind tll problemet og ikke drage forhastede "beslutninger" ud fra en udfyldt profil.
Bruge tid på at rådgive og ikke bare komme med auto svar.
Men er da som sagt enig i at de kan være meget gode. men nødvendige for at besvare spørgsmål det er de altså ikke.

Mvh.
Kenneth

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #39
bigmac - 27/08-2007 22:10 27/08-2007 22:10
kan det ergentligt ikke være lige meget om man har udfyldt sin profil vis man skriver et indlæg i forum er det jo nok for di at man behøver et godt råd og så kan det jo også være lige meget om man skriver hjælp eller noget andet men der er åbenbart nogen der er for fine til at hjælpe vis der ikke lige er blevet udfyldt nok efter deres mening. men det er jo så deres problem men så er det godt at de ikke er de eneste brugere her på AS så en stor tak til dem der hjælper uanset hvad der står.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #40
LENE CHRISTENSEN (Slettet) - 27/08-2007 22:20 27/08-2007 22:20
#39 jo korrekt . fordi det ikke står at man har 1400 malawicichlider 300 sydamerikanere og alt det andet der går i hallen kan der jo godt blive problemer med det alligevel, så er det jo rart at spørge de andre.
jeg kan ikke skrive alle de fisk jeg har problemer med for så er vi på et meget stort tal
jeg ved godt jeg ikke må SKAL VI IKKE BARE HJÆLPE HINANDEN og så lade striden flytte >> ;( ((*> ja det skulle have været en fisk

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #41
bigmac - 27/08-2007 22:35 27/08-2007 22:35
#40 det ligner da meget godt griner

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #42
Bruger Claus T (Inaktiv) - 28/08-2007 07:56 28/08-2007 07:56
Der er lige lidt mere i det, folk der spørg forventer at alle vi andrer står til rådighed med hjælp og tid, men hvis spørger ikke selv har brugt tid på at udfylde sin profil, eller sørge for en passende overskrift, eller på anden måde har tænkt lidt over hvordan han/hun gør det nemmest for svarer, ja så gider jeg altså heller ikke bruge tid på at svare, hvis folk ikke gider at gøre noget ud af deres spørgsmål, ja så gider jeg sq heller ikke hjælpe

Mvh.
Claus T

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #43
bigmac - 28/08-2007 19:18 28/08-2007 19:18
# 42 så lad være med at hjælpe så er der heldig vis andre der gerne vil.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #44
Bruger akvariekaelderen (Inaktiv) - 28/08-2007 21:36 28/08-2007 21:36
# 43 ja men som 42 skriver ikke for en hver pris

Med venlig hilsen
jesper k. n.

Annoncører
Annoncører