Opbevaring af trærødder

Postet under : Akvariesiden.dk - Dekoration
Visninger : 1828

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Kenneth Lund - 21/08-2007 08:34 21/08-2007 08:34
Hej..
Nogen der ved hvad man skal gøre ved disse når man ikke bruger dem i akvariet, har prøvet der var nogen store nogen der gik til overfladen af akvariet, er det fordi de bliver tøre?? nogen der har nogen gode råd??

Pft Tak
Mvh
Kenneth

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger akva sander (Inaktiv) - 21/08-2007 08:47 21/08-2007 08:47
jeg ligger bare under akvarie, jeg vil sige det er ligegyldigt.. at de ryger til overfladen er fordi de er for tørre, den går bare en time eller så har den suget så meget vand ind at den bliver der..

Mvh.
akva sander

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger Soulen (Inaktiv) - 21/08-2007 09:30 21/08-2007 09:30
jeg smider dem nu bare over i min 60L akvarie kasse til alt min andet ragelse jeg har samlet igennem tiden :P og så vasker jeg dem jo bare igen når jeg skal bruge dem

Mvh.
Heine Espersen planetfish.dk

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger TO (Inaktiv) - 21/08-2007 10:38 21/08-2007 10:38
Mine er smidt ud bag skuret. Når jeg skal bruge dem fjerne jeg bare fuglereder og andet sjovt og skyller dem godt igennem, så er de klar til brug. Har aldrig oplevet, at de ikke vil synke, selv ikke efter at have ligget ubrugte i flere år. Det gælder selvfølgelig kun for de rigtige rødder af hårdt træ. Red moor og den slags kan sikkert godt tørre ud og være svære at få til at synke umiddelbart.

Thomas

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #5
Kenneth Lund - 21/08-2007 12:30 21/08-2007 12:30
okay.. ja mine står også bare i garagen i en kasse, ved ikke lige hvad det er for nogen jeg har men hade en stor en der ikke ville synke, eller gik til toppen. men vil da lige prøve og lade den ligge i vand og se om det hjælper..

Tak for alle de gode råd helt kanon! :-)

Mvh
Kenneth

Annoncører
Annoncører