Bobler i vandet

Postet under : Akvariesiden.dk - Teknik og udstyr
Visninger : 2060

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
jeppah - 14/08-2007 12:29 14/08-2007 12:29
Hejsa.
Jeg har lige været ude og købe et Juwel Rio 180lt akvarie, og efter lang tid med at få bikset det hele sammen (syntes ikke at tingene passede helt sammen?!) så har jeg da fået det op og køre... men .. der er bobler over det hele i det.. små små bobler som gør at jeg snart slet ikke kan se ind i det heh.
Skal jeg bare lade det køre i en uges tid og håbe på at det "bare lige skal igang" eller er der noget galt, eller noget jeg kan gøre for at fjerne dem?

Tak på forhånd
Jeppah

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bo Christensen - 14/08-2007 12:32 14/08-2007 12:32
De forsvinder igen om et par dage.

Med venlig hilsen
Bo Christensen

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger dave - 14/08-2007 14:47 14/08-2007 14:47
Sejt krigsskib!

Det med boblerne går væk af sig selv, vandet skal bare lige "sætte" sig. Husk at vente et par eller 4 uger med fisk.

Det ville sikkert pynte med nogle planter. Så er jeg ellers mest til natur sten og rødder og ikke såmeget kunstigt, men det er jo en smagssag. Men krisskibet er nu meget sejt ;)

Hvilke fisk skal du have i? Du kunne jo læse lidt om dem på internet og så vælge indretning efter hvad de behøver. Held og lykke!

Med venlig hilsen
David

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
jeppah - 14/08-2007 15:13 14/08-2007 15:13
Hejsa. Ok så vil jeg lade boblerne være i fred heh.

Jeg skal også have planter i , men har læst at jeg skal lade det være sådan her i 2-3 dage og så kan jeg komme nogle planter i , og så igen lade det være noget tid før jeg kommer fisk i :)

Jeps jeg syntes også skibet er ret fedt, der er nogle utrolige detaljer på det.

Jeg har tænkt lidt over at få nogle panserål , og self. en kampfisk :D .. ellers ved jeg ikke helt endnu, finder jeg ud af når jeg tager ned til en forhandler

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #5
Bruger DLL (Inaktiv) - 14/08-2007 15:19 14/08-2007 15:19
læs lige om fiskene inden du køber dem... langt fra alle kan gå sammen og der er os mange der bliver for store til 180 liter.... netop panserål er en af dem der bliver for store og de spiser os mindre fisk, det vil sige at når panserålen er en hvis størrelse, vil din kampfisk være en lille lækkerbisken

Med venlig hilsen
DLL

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #6
Brian C - 14/08-2007 15:31 14/08-2007 15:31
og panserålen er i stand til at tage et overraskende stort bytte

Med venlig hilsen
Brian

Annoncører
Annoncører