Lige et underligt spørgsmål :)

Postet under : Akvariesiden.dk - Generelt
Visninger : 1328

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
AceRyder - 26/07-2007 20:51 26/07-2007 20:51
Vi sidder et par gutter og nyder tilværelsen her i aften, snakker lidt om løst og fast, ved ikke rigtig hvordan vi kom ind på det, men vi snakkede lidt omkring at smugle med hjem fra ferien og om det, hvis man bliver taget, kommer til at stå i straffeattesten, eller om det bare blir konfiskeret og så en bøde..
Skulle der være nogen der kender svaret, vil vi meget gerne vide det, så vi lige kan finde ud af hvem der har ret :)

Og det er ikke fordi jeg har tænkt mig at smugle noget med hjem nogle steder fra..

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger XXXX (Inaktiv) - 26/07-2007 20:53 26/07-2007 20:53
vil da tror det afhænger af hvad man smugler

tror ikke det kommer i straffeatesten hvis det er spiritus eller tobak, men hvis man smugler feks våben (som jeg har gjort, samler nemlig på blankvåben) så er det nok en anden sag

Med venlig hilsen
Thomas Rasmussen

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
ulvaren - 26/07-2007 20:57 26/07-2007 20:57
Det er ikke altid straffeatesten er det største problem, tag til Brasilien og bliv taget i at smugle fisk ud så ville du glæde dig over hvis det kun var i et notat i en straffeatest. Der kan gå dage, uger, måneder og enda år inden du slipper fri.

Mvh.
Poul

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger soffi (Inaktiv) - 26/07-2007 20:57 26/07-2007 20:57
Der kommer mig bekendt ikke til at stå noget i ens straffeattest med mindre man bliver dømt for noget, så alm. overtrædelser og bøder står der ikke

Mvh.
Svend

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #5
Bo Christensen - 26/07-2007 21:09 26/07-2007 21:09
"Dette er en oversigt over, hvilke lovovertrædelser, der står på en straffeattest. Oversigten viser også, hvor længe en lovovertrædelse bliver stående på hhv. din private straffeattest og den straffeattest, der er forbeholdt politiet og offentlige myndigheder. "
Eksternt link http://www.politi.dk/da/borgerservice/straffeattest/straffeattest...

Med venlig hilsen
Bo Christensen

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #6
Superbruger SogneprQsten (Inaktiv) - 26/07-2007 21:12 26/07-2007 21:12
man kan være heldig, jeg samler også på blank våben men da jeg va på vej hjem fra prag i bus blev i stoppet fordi nogle andre danske busser havde købt våben tæt på græsen og det var blevet meldt at vi så var den første bus så vi bliver stoppe (skal lige siges at vi ikke købte nogen våben ved grænsen) men vi havde købt nogle knive i selve prag.
så blev jeg ellers taget med op til det tyske politi (skal lige sige at de er faktisk meget venlige, og jeg har aldrig snakket så godt tysk som der) men de blev enige om at vi 6 drenge slap med at blive registrert i tyskland og ikke i danmark :)

men det kommer til at stå der hvis man ikke er meget heldig

Med venlig hilsen
Christian Raavig

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #7
Superbruger SogneprQsten (Inaktiv) - 26/07-2007 21:13 26/07-2007 21:13
og jeg gør det aldrig igen, bare det der bliver lagt en pistol foran en mens man bliver forhørt i et rum med to uniform klædte betjente det er nok :D

Med venlig hilsen
Christian Raavig

Annoncører
Annoncører