Hvor mange, hvilke og hvordan??

Postet under : Akvariesiden.dk - Cichlider
Visninger : 1171

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Ole Rasmussen - 16/06-2005 10:26 16/06-2005 10:26
Hej

Efter jeg kiggede lidt i min bog omkring cichlider kom jeg til siderne, hvor det handlede om malawi'er... Efter at jeg havde kigget lidt på siderne lukkede jeg bogen og lagde den fra mig.... Derefter kiggede jeg ind i akvariet og tænkte, det må der kunne gøres noget ved!!
Her mener jeg at jeg, at der må kunne gøres et eller andet ved mine alger her er der tale om pensel-, grøn- og kisel-alger... SÅ nu gider jeg ikke de alger mere!

Herefter greb jeg straks bogen igen og slog op på "græsslåmaskinerne"

I bogen fandt jeg mig nogle arter, som jeg kunne tænke mig... Men vil lige hører jeg, om det ville være klogt at vælge dem og hvormange af hver... Akvariet er på 325 liter

Fiske sammensætningen som jeg kunne tænke mig:

Pseudotropheus lombardoi
Pseudotropheus demasoni
Pseudotropheus livingstonii
Copadichromis chrysonotus
Aulonocara spec. "stuart granti maleri" eller en anden variant!

Det er de fisk jeg synes om men hvor mange af hver og er det overhovedet muligt at have alle sammen, sammen??

Jeg havde tænkt mig at lave nogle stensætninger i hver side af akvariet eller måske kun i den ene side... Her modtages der gerne forslag/ideer omkring dekorationen!

Med venlig hilsen
Ole Rasmussen

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Ole Rasmussen - 16/06-2005 11:11 16/06-2005 11:11
Øøhm... Jeg tænkte lige på hvor tyk flamingopladen skal være, som ligger i bunden, af akvariet!!??

Med venlig hilsen
Ole Rasmussen

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
AndreasDK - 16/06-2005 11:15 16/06-2005 11:15
Flamingoen i bunden skal bare være en centimeter tyk, da der er en enorm opdrift i skidtet.

Uden at vide noget som helst om fisk fra Malawi (jeg holder dem ikke selv) vil jeg påstå du trygt kan tage Demasonier. Flotte fisk der er nemme at få til at yngle. Går fint sammen med Lelupier.

Med venlig hilsen
Andreas Skjæmt Andersen

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Ole Rasmussen - 16/06-2005 12:02 16/06-2005 12:02
Hva hvor er alle folk henne!?? :-(

Med venlig hilsen
Ole Rasmussen

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #5
Peter Jensen DGK - 16/06-2005 12:06 16/06-2005 12:06
Malawi-folket er på Cichlids.dk :-)

Venligst
Peter Jensen DGK

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Rediger Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #6
Ole Rasmussen - 16/06-2005 12:08 16/06-2005 12:08
takker så må jeg jo rykke videre med mit spørgsmål.. :-)

Med venlig hilsen
Ole Rasmussen

Annoncører
Annoncører