Skal lige bruges jeres mening om noget.

Postet under : Siden - Akvariesiden Offtopic
Visninger : 1218

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger snake (Inaktiv) - 30/11-2007 15:58 30/11-2007 15:58
hejsa AS.

jeg var kortvarig medlem af et reptil forum, hvor jeg støtte på denne kommentar fra en admin, og tror det var ham der ejer siden.

"Man kunne foranlediges til at tro at dette forum bare er en gratis tjeneste for alle der har et problem med deres dyr.

Hvis der er noget man er usikker på så køb dog en bog om emnet."

Hva mener i om den sætning?
Er det ik det et forum er til for, eller er det mig der er helt galt på den?

og til sidst, hvis der er en der kende et godt reptil/terrarie forum på dansk, må i meget gerne give mig et link.

På forhånd tak.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger Løgstrup (Inaktiv) - 30/11-2007 16:03 30/11-2007 16:03
Ha ha... jeg tror ikke den skal serveres her på siden :D

Jeg forstår virkelig din undren *blink*

Mvh
Lena

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger snake (Inaktiv) - 30/11-2007 16:22 30/11-2007 16:22
Indlægget er rettet 30/11-2007 16:23 30/11-2007 16:23 Vis/Skjul det oprindelige indlæg

hehe det tror jeg heller ik.

kunne være sjovt hvis gibson begyndte at hræve 10kr pr svar. :D

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger Kirsten Sørensen (Inaktiv) - 30/11-2007 16:47 30/11-2007 16:47
Nu ved jeg af gode grunde ikke, hvilket forum der er tale om.... Hvis et forum skal tages bare nogenlunde seriøst, må der være nogle formål og regelsæt for sitet? Hvis disse ikke passer i forhold til udtalelsen fra adminen, er der selvfølgelig noget galt ;)

Jeg kender kun Eksternt link www.nhf.dk , hvor jeg selv har modtaget meget hjælp til mine landskildpadder ..... forummet dér kan jeg næsten ikke forestille mig, du ikke kender, Lars? Så....

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #5
Bruger snake (Inaktiv) - 30/11-2007 17:13 30/11-2007 17:13
hej Kirsten, jo kender godt siden, og det er ik den, heldigvis, men vil ik opgive navne på siden, for det første fordi jeg ik er sikker på jeg må omtale den negativt her på AS, og for det andet, sys jeg ik man skal omtale sider dårligt på andre sider, hvis man har et problem med en side tager man det op der.

det var bare den sætning der som jeg fandt yderst mærkværdig, og nej det er ik med i deres regelsæt at man skal betale for svar på deres forum. ;)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #6
Bruger Discus7000 (Inaktiv) - 30/11-2007 20:55 30/11-2007 20:55
sådan nogen sider her er vil til for at vi kan dele erfaring eller så er der da noget jeg har misforstået *rødmer*
betale for svar ..... *uhh* de må være meget kloge så :D
den bedste side jeg kender er google.dk den snupper sgu alt .... bare et spørgsmål om at søge på det rigtige og derefter er det da bare at linke sig frem måske derfor det hedder at surfe *doh*

Annoncører
Annoncører