Senseo maskine!

Postet under : Siden - Akvariesiden Offtopic
Visninger : 5610

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger Neque (Inaktiv) - 20/01-2008 19:28 20/01-2008 19:28
Har for nylig anskaffet mig en Senseo kaffemaskine, men da jeg ikke er den store kaffedrikker vil jeg høre om der er nogle der har erfaringer med at brygge kakao på sådan en maskine.

Har fundet disse kaffepuder, som kan genbruges: Eksternt link http://mobilnet.dk/product.asp?product=509&sub=92 Men kan ikke rigtig få bekræftet nogle steder om man kan brygge kakao?

Så vil høre om der er nogle der ejer en Senseo og har haft succes med at brygge kakao som overstående metode :)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger B|aze (Inaktiv) - 20/01-2008 20:13 20/01-2008 20:13
Det skal nu nok kunne lade sig gøre, men jeg synes personligt at kakao lavet på vand smager af skrammel.
Men kan ikke se hvorfor det ikke kunne lade sig gøre, det virker dog besværligt. Men du kan jo købe kakao puder til senseo maskine, se her Eksternt link http://www.kaffepuder.dk/shop/default.asp

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger Neque (Inaktiv) - 20/01-2008 21:06 20/01-2008 21:06
Har godt set at man kan få disse kakaopuder til Senseo maskine, men der står at de kun passer med den gamle model og jeg er "desværre" ejer af den nye.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger Diddlmusen (Inaktiv) - 20/01-2008 21:10 20/01-2008 21:10
Jeg har de genbrugs "kaffepuder" som du nævner i linket, men jeg synes ikke de virker efter hensigten. Jeg har også afprøvet kakaopulver til vand i dem, men det kunne slet ikke lade sig gøre.

#2 Yep, på Eksternt link www.kaffepuder.dk har de har for nylig fået kakaopuder i netshoppen. Desværre er det ikke lige til at få fat i dem, men de har også rigtig god kaffe til rimelige priser. Jeg kan godt anbefale deres produkter og har også et Te "kit" til min Senseomaskine.

Eva

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #5
Bruger Brian C (Inaktiv) - 20/01-2008 23:16 20/01-2008 23:16
Indlægget er rettet 20/01-2008 23:17 20/01-2008 23:17 Vis/Skjul det oprindelige indlæg

Osse her, jeg har prøvet de omtalte kakaopuder, og jeg synes nu de var ganske gode, men nu bryder jeg mig heller ikke om kakao der er alt for fed i smagen, så nogen vil nok mene at de er lidt tyndt
men ellers kan der laves en ganske fortrinlig the på senseo'en osse

men jeg kan som de andre også kun anbefale at kigge på kaffepuder.dk da de har mange spændende til til senseo'en

genbrugspuderne som iøvrigt kan købes i bla. Føtex er primært beregnet til kaffe

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #6
Bruger 2mas (Inaktiv) - 21/01-2008 09:03 21/01-2008 09:03
Jeg har også en af de første senseo maskiner, som jeg bruger flittigt det meste af dagen, når jeg ikke volder firmaets kaffebrygger. Jeg har også prøvet kakao puderne, og synes at de er ret ok. Men bruger den primært til kaff :)

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #7
Tullemor (Slettet) - 18/02-2008 12:12 18/02-2008 12:12
Indlægget er rettet 18/02-2008 12:14 18/02-2008 12:14 Vis/Skjul det oprindelige indlæg

Hvor er det ærgerligt at udvalget til den herhjemme er så tyndt. Senseo'en herhjemme blir brugt flittigt både bare til os selv og når vi har gæster der skal smage noget ekstra lækkert mokka eller te :)

Personligt kan jeg kun lide vandbaseret cacao når der er mindst dobblt portion cacao i...Hvad den drik angår er jeg aldrig kommet videre end skummetmælks versionen fra supermarkedet eller mælk man selv putter pulver i og jeg ved kva en erfaring høstet af en af min barndoms legekammerater at mælk ikke skal varmes på en kaffemaskine, så senseokakao er ikke lige min kop....te *uhh*

Annoncører
Annoncører