Debatregler

Postet under : Siden - Ideer til Akvariesiden
Visninger : 2109

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger Hugo - 23/08-2008 10:40 23/08-2008 10:40
Jeg kan ikke lige umidelbart finde regler for debatten.
Kan man ikke få reglerne lavet som en stikey........... Låst indlæg som bliver hængende øverst i information gruppen eks. ? :)

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger jery (Inaktiv) - 23/08-2008 10:49 23/08-2008 10:49

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger topper123 (Inaktiv) - 23/08-2008 11:16 23/08-2008 11:16
Jeg har undret mig over hvor jeg finder reglerne for køb-salg-bytte, dem der står under betingelse for andvendelse, virker umidelbart kun som om de gælder forhandlere. Jeg har engang set nogle mere uddybende regler for annoncer i en tråd men hvor finder jeg dem. Grunden til at jeg spørger er den at jeg på det sidste har set mange der har oprettet en annonce som henviser til qxl auktioner, hvilket jeg finder meget irreterende, og mener da heller ikke det er lovligt her på siden.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger jery (Inaktiv) - 23/08-2008 11:23 23/08-2008 11:23
#3: teksten kommer frem, når man vil oprette en annonce:
Internt link http://akvariesiden.akvariefisk.dk/market/new/?Type=7

Og som det fremgår, er det ikke tilladt at henvise til andre salgssider. Når admins opdager disse, bliver de slettet uden varsel.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #5
Bruger topper123 (Inaktiv) - 23/08-2008 11:52 23/08-2008 11:52
Det er sgu smart nok Jery :)
Grunden til at jeg synes det er irreternde at folk henviser til qxl, er den at qxl auktioner køre over en tidsperiode på f.eks.
7 dage og hvis så folk sælger det her på siden efter 3 dage, så er der en masse folk der sidder og følger en auktion på qxl som pludselig er væk. Jeg har selv prøvet det mange gange, og det er da for useriøst.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #6
Bruger brib - 23/08-2008 14:46 23/08-2008 14:46
Regler for Køb Salg Bytte

1. Annoncer i Køb Salg Bytte må kun omfatte udstyr, litteratur, dyr mv., der relaterer sig til akvariehobbyen.
2. Kopiering af samme annonce er ikke tilladt. Én annonce med samme produkt er nok.
3. Links til andre salgshjemmesider hvor man også har oprettet en lignende annonce er ikke tilladt.
4. Når en annonce ikke længere er aktuel, skal den slettes.
5. Overskriften skal indeholde klare informationer om, hvad der er tale om. Annoncer med overskrifter som fx ”SE HER”, ”Godt Tilbud” etc. vil blive slettet uden varsel!
6. Pris eller prisidé bør anføres i annoncen.
7. Annoncen bør om muligt indeholde et billede, men det er også tilladt at linke til andre sider med billeder af produktet.
8. Kommerciel annoncering er forbudt under Køb Salg Bytte – forhandlere bedes rette henvendelse til kha@akvariesiden.dk
Gentagen overskridelse af reglerne vil medføre annonce forbud.

Regel 3 vil fra i dag blive effektueret omgående .

Der har været en overgangsperiode hvor bla. jeg har set igennem fingre med reglen.

Men formoder at alle der opretter annoncer , har læst reglerne for at annoncere her på sitet .

Mvh. Brian Frederiksen

Annoncører
Annoncører