Når man retter i sin artsliste.....

Postet under : Siden - Ideer til Cichlids
Visninger : 3938

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger Hotlips (Inaktiv) - 06/11-2008 16:04 06/11-2008 16:04
Jeg har lige været inde og rette lidt i min artsliste.
Jeg er logget på Cichlids,går ind i min profil og trykker på rediger ikonet ud for arten som skal rettes.
Jeg taster de nye tal ind og klikker på tilføj.
Derefter ryger jeg direkte over på akvariefisk,hvor jeg ikke er logget ind.
Så skal jeg til at tilbage på Cichlids,ind på min profil og jow jow det er skam rettet :)
Mit spørgsmål er så : er det virkeligt nødvendigt at man skal kastes rundt på siderne,bare fordi man vil rette lidt i sin artsliste ?
Det er jo ikke alle der har en hurtig internet forbindelse,og det kan nemt tage lang tid,når man ufrivilligt skal besøge div. sider :P

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Udvikler Sponsor Kviller - 06/11-2008 17:53 06/11-2008 17:53
Ja da - du skal da lige en tur rundt.. Du må undskylde jeg lige havde glemt at sætte saltvandssiden og akvariesiden ind som et must også for at rette i arts listen :D

Ps. Fejlen er rettet nu - takker for info.

Postet fra Cichlids.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger Kiwa (Inaktiv) - 06/11-2008 18:10 06/11-2008 18:10
Hold da op, nu virker det. Så skulle man måske have gjort opmærksom på det noget før. Men mente, at det nok kun var mig, der var en anelse irriteret over det, når ingen andre har nævnt det før. Godt at Mette så gjorde opmærksom på det.

Mvh
Yvonne

Postet fra Akvariefisk.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Udvikler Sponsor Kviller - 06/11-2008 18:14 06/11-2008 18:14
Jeg opdager det jo ikke, da jeg altid benytter akvariefisk.dk :D Så husk altid lige at give mig besked ;)

Annoncører
Annoncører