Dem vi ikke ser så tit i Handel.....

Postet under : Akvariesiden.dk - Andre fisk
Visninger : 1368

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger dennis møller (Inaktiv) - 16/05-2009 20:48 16/05-2009 20:48
Hej AS!!!

Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om, hvad i har i jeres akvarie af fisk og og andre akvarie dyr. Nogen af de arte vi ikke ses så ofte. og måske også et par billeder af dem. Det kunne jo være at der var nogen der ude, som havde samme fisk som dig eller mig uden du og jeg viste det. Så kom bare med hvad i har :)

Selv har jeg 2 arte af Gymnogeophagus en syd armikansk cichlide. Som bestemt ikke er nemme at få fat i her hjemme, er der endlig nogen her i landet ja så koster de kassen :( fordi de er meget dyre at importer også fordi der ikke er så mange der intresser sig for lige denne sjov og smukke fiske art... Hvilket jeg ikke kan forstå :)
De 2 arte jeg er den lykke ejer af er G. Balzanii og G. sp Sarandi jeg har lige smidt et par billeder så i kan se at de er så flotte som jeg sige :) det skal lige sige billederne er ikke af mine men nogen jeg har fundet på nette. Grunde til det er at min er unger i nu og ikke rigtig er begyndt at farve ud, så de er lidt kedlig at tage billeder af endnu. Men bare vent der skal nok komme nogen med tiden det lover jeg :P
Første billede er balzanii og billede 2 er Sarandi

håber i der ude vil være flinke at vise jeres akvarie dyr frem :)
hilsen dennis

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #2
Bruger erexx (Inaktiv) - 16/05-2009 20:52 16/05-2009 20:52
Indlægget er rettet 16/05-2009 20:54 16/05-2009 20:54 Vis/Skjul det oprindelige indlæg

Jeg fik i sidste uge erhvervet mig et utroligt smukt par Taenicara candidi (Torpedo dværgcichlide), en fisk jeg længe har ledt efter, og fandt som det sidste par i Tropegården i Varde.

Ved ikke om de er så specielle og sjældne, men jeg har ledt længe, og er glad for at have fundet dem :)

Billeder kommer senere når de er vænnet helt til.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #3
Bruger dennis møller (Inaktiv) - 16/05-2009 21:33 16/05-2009 21:33
Indlægget er rettet 16/05-2009 21:35 16/05-2009 21:35 Vis/Skjul det oprindelige indlæg

stort tillykke med dem skønt du har fundet de fisk du har søgt... Nu er det heller ikke sådan at de skal være sjælden bare de er specille for dig er det også fint nok til mig... jeg ved jo heller ikke hvilken arte der svære at få fat i. Men det er jo altid rat at finde andre der har samme intrasse som en selv...

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #4
Bruger kvn - 16/05-2009 22:59 16/05-2009 22:59
Jeg har længe ledt efter Botia Kubotai, og har kun fundet 2, så jeg søger stadig efter 2-4 stk mere. Har desværre ikke fået taget billeder af dem endnu.

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #5
Superbruger jacob - 16/05-2009 23:05 16/05-2009 23:05
Jeg har faktisk ,for længe siden, oprettet en tråd Internt link http://akvariesiden.akvariefisk.dk/forum/thread/?ID=535332 som kan bruges til at sprede information om spændende arter.

Annoncører
Annoncører