Green Terror køb

Indsendt af Robot den tir, 10/18/2011 - 19:58
Kategori
Amerika Generelt - Cichlider - Amerika
Forfatter
MalawiEddie
Hey der ;)

Står og leder efter en fiskepusher i nærheden af kbh - roskilde ca. som der sælger nogen flotte Green Terror, har ikke selv haft held med at finde noget så håber i kan/vil finde et godt sted ;) Samt nogen super fede maller til mit Oscar og fohåbenligt snart Green Terror balje ;)

Tak på forhånd,

MvH Eddie

Kommentarer

Robot tir, 10/18/2011 - 20:35 Permalink

Hvis du skal have en Green Terror, så skal du nok i Neonfisken. Det vil jeg tro er det eneste sted hvor man kan få fat i en Andinoacara stalsbergi (som Green Terror hedder). Hvis du et sted finder en der ligner, så skal du regne med at de sikkert kalder Andinoacara aequinoctialis for Green Terror hvilket er forkert.
God jagt! Green Terror er ret sjælden.
Skrevet af Akvarie West

Robot tir, 10/18/2011 - 21:18 Permalink

#2 Har kigget i Neonfisken og de har desværre heller ikke nogen, og ja har jeg os været ude for at de gør så jeg studere dem grundigt inden køb. Men tak for svar i hvert fald ;)

MvH Eddie
Skrevet af MalawiEddie

Robot tir, 10/18/2011 - 21:56 Permalink

har unimati dem ??? så få ham til at tage dem med på udstilling i Århus og en til at tage dem med til Kbh..

allan
Skrevet af stausholm

Robot ons, 10/19/2011 - 19:57 Permalink

Så må jeg sku selv ud og fange en, hvis der ikke snart dukker en op ;)
Skrevet af MalawiEddie

Robot tor, 10/20/2011 - 17:15 Permalink

Jeg kender en der har været ude og fange alle 3 arter (som fejlagtig er blevet betragtet som én art i mange år), og jeg har selv været ude og fange den lille Andinoacara rivulatus i det nordlige Ecuador.
Andinoacara stalsbergi (Green Terror) findes i Peru fra Lima og nordpå til grænsen til Ecuador. Den findes altså også hos danske, norske og tyske akvarister, så det er ikke helt umuligt at få fat i den. Det var derfor jeg henviste dig til Neonfisken.
Skrevet af Akvarie West

Robot tor, 10/20/2011 - 19:44 Permalink

Cool. Ja selvfølgelig gør de det, men som sagt Neonfisken har dem heller ikke ligesom storts set alle danske fiskepushere ;)
Skrevet af MalawiEddie

Robot tor, 10/20/2011 - 21:59 Permalink

har du ringet og snakket med dem, det kunne være de kunne skaffe den hjem
Skrevet af scn

Robot fre, 10/21/2011 - 02:29 Permalink

Hei

Har nettopp våre en tur til Rio Lurin en times tid fra Lima, elven var nærmest tørr. Såg noen store A. stalsbergi, men har ikke mulighet til å ta de med hjem, var for store.
Skrevet af Stein

Robot fre, 10/21/2011 - 19:26 Permalink

Hvis du finder en lille en så må du gerne tage den med hjem betaler stort ;)
Skrevet af MalawiEddie