Bowle (fundet ved storskrald)

Indsendt af Robot den søn, 06/29/2014 - 11:42
Kategori
Mit Akvarium - Akvariesiden.dk
Forfatter
AndersNø
3snegle 1musling og 1reje i ca6 liter med bundfilter. Hej nu har jeg jo læst flere bowle tråde og folk siger altid snegle og rejer ik andet men kan en reje trives i 6liter minus filter og sten (3liter gæt). Eller er musling og snegle allerede for meget?

Kommentarer

Robot søn, 06/29/2014 - 12:55 Permalink

Er ikke sikker på at du kan holde liv i en musling i et akvarie. De kræver enorme mængder af planteplankton for at overleve.
Men lidt rejer og snegle burde ikke give problemer!
Skrevet af KasperK/Lolland

Robot søn, 06/29/2014 - 14:46 Permalink

Så flere fotos under dine bruger akvarier. Fed ide, det ser godt ud
Skrevet af tankpasseren

Robot søn, 06/29/2014 - 14:55 Permalink

Lykkemuslinger spiser de Microorm og algepulver jeg giver dem fra pipette(en gang om ugen) men hvis man ik gør noget aktivt for at de får noget at spise kan de kun lige overleve og det gælder alle mine akvarier undtagen opfodringsakvarier men de er tit uden bundlag og der trives mine muslinger nok ik så godt så jeg håndfoder mine.

Men jeg tænker mere på rejen. Det er en alm rcs men den ved det bare ik så den er helt rød uden strig på ryg og med røde ben(sekura grade drøn)

src=/sites/default/files/forum/085A5D72-DBBC-0AF3-94AD65A71A332736.jpg

#3 tak men det er overhovedet ik min ide dette er nr 2 af disse ler bowler som jeg har genoplivet og jeg har kun støvet dem af og skiftet fatning på lampen til en lille og så puttet en sparepære i.
Baggrund var lavet men knækket lidt så den træ rod er også af ler jeg har så limet den ene sammen igen så den står bagved akvariet og den anden som også var knækket har jeg så bare putte ind i akvariet.
Skrevet af AndersNø

Robot tir, 07/08/2014 - 11:05 Permalink

Omlagt med jord fra Japan (h.e.l.p)
src=/sites/default/files/forum/CFDB5E74-0DE5-54A1-11F6CDD7BCD67024.jpg
Skrevet af AndersNø

Robot tir, 07/08/2014 - 12:07 Permalink

Hvor køber du det Help Japan jord? Direkte fra Japan?
Skrevet af DanielJensen

Robot tir, 07/08/2014 - 12:12 Permalink

I junglen Roskilde eller Tåstrup der koster en liter 39kr enten i plant eller shrimp.

Jeg ved ik om det virker (gør vandet blødt) men tester det (blandet af begge poser).
Skrevet af AndersNø