alm. antenne malle.. falsk alarm ?

Indsendt af Robot den søn, 11/11/2007 - 12:49
Kategori
Maller - Akvariesiden.dk
Forfatter
Bacce
Hejsa...

jeg har i mit 325L akvarie 6 stk. antenne maller gående.....

Jeg har ellers ikke kunne få dem til at, overhovedet vise interesse for hinanden... selvom jeg har op til flere huler, som de kan lege i.....

nu har jeg for ca. 14 dage siden, tømt hele akvariet, for at høre hoved rent... og har derefter puttet alle fisk i akvariet igen.... men men men... nu ser det så også ud til at der sker noget... min ene han har fundet sig en hyggelig hule, som han ikke har forladt de sidste 7 dage.... jeg har en enkelt gang set at den ene hun har været et smut forbi... men det der undre mig, er at hvis jeg lyser ind i hulen, ser jeg intet... kun nogle hvide sten fra bundlaget, og så sel.f min han malle som ligger og basker med vingerne....
Så mit spørgsmål er så.... er det falsk alarm, eller sker der virkelig noget ? og hvor længe kan han ligge der inde, uden mad ? han skulle jo meget nødig dø af sult....

Kommentarer

Robot søn, 11/11/2007 - 12:54 Permalink

når min ancistrus han passer æg ligger han der i 10-12 dage uden at få mad
Skrevet af maciej

Robot søn, 11/11/2007 - 13:01 Permalink

Hej

Det lydder lige som når mine ancistrusser er i gang...så tillykke med det

Hilsen Henrik
Skrevet af mrflash

Robot søn, 11/11/2007 - 13:04 Permalink

okey.. så jeg skal altså ikke være bange for at han ligefrem dør af sult ???

men burdet jeg ikke kunne se, et eller andet i hulen ?
Skrevet af Bacce

Robot søn, 11/11/2007 - 13:06 Permalink

æggende ligger meget meget langt inde i hulen
Skrevet af maciej

Robot søn, 11/11/2007 - 13:08 Permalink

ja... han ligger også for ænden, af hulen for det meste... men når jeg lyser derind, kan jeg jo se hele hulen... men ingen æg, eller liv.. nå men må væl bare vente og se hvad der sker... håber faneme at det lykkedes denne gang.... det kunne være nice....
Skrevet af Bacce

Robot tir, 11/13/2007 - 15:31 Permalink

okey... det er for sejt.... jeg har ligge lyst en gang ind i hulen... og faneme jo.. der er små malle babyer.... :D så er det endelig lykkedes mig... :-) tænkte på... skal der fodres med noget specielt ?? altså til babyerne....? de må jo dog ikke komme ud af hulen endnu.... ? nogle med lidt erfaring... ? vil jo nødig se dem dø...
Skrevet af Bacce