Også et 54l startersæt

Indsendt af Robot den søn, 09/23/2007 - 21:50
Kategori
Mit Akvarium - Akvariesiden.dk
Forfatter
BJ
Hej
Efter at have fjernet en masse planter , kan man igen se mere end 10cm ind i baljen.
Eneste teknik er en droslet spandpumpe samt 24W lys
Venligst
BJ

Kommentarer

Robot søn, 09/23/2007 - 22:02 Permalink

har du brugt nogen form for plantegødning?
Skrevet af number_29

Robot søn, 09/23/2007 - 22:27 Permalink

Smukt som altid, BJ! Det var jo dig, der fik mine øjne op for Nymphea Lotus zenkeri .... er det ikke dén, du har på billedet? Den er GODT NOK høj! Og FLOT! Jeg tillader mig lige at poste det flotteste eksemplar, jeg har af slagsen.... man skal bare liiige forestille sig, at der IKKE er mere grønt vand tilbage, og at lyset på billedet skal være pænt! Ja... altså, jeg håber man kan se, at den i virkeligheden ER flot ;-) Men min breder sig ud til siderne ... kunne det ikke tænkes, at den på et tidspunkt sender noget til vejrs, tror du? Den står i mit 128L med 2 x 55W ....

Med venlig hilsen
Kirsten Sørensen

Skrevet af Kirsten Sørensen

Robot man, 09/24/2007 - 02:02 Permalink

Er det ikke en Windeløw, du har stående sådan ca. midt i akvariet?
Det er en plante jeg er vild med, men det er bare så sjældent, man ser den ude i forretningerne, ihvertfald der hvor jeg kommer. Den anden, Kirsten snakker om, er også vildt flot, så den vil jeg nok også prøve at holde øje med, om jeg kan finde den nogen steder.

Med venlig hilsen
Børge Bech Jensen
Skrevet af Boeboe

Robot man, 09/24/2007 - 11:42 Permalink

#2 Jeg gøder, planter kan ikke gro uden nærring.
#3 Det er en Nymphea Lotus zenkeri. At din breder sig ved bunden skyldes at du har en del mere lys i akvariet. Det ser super flot ud når den nærmest kryber ud til siderne.
#4 Det er en windeløw, du kan jo lave en windeløw købes annonce her på siden.

Venligst
BJ
Skrevet af BJ

Robot fre, 09/28/2007 - 16:35 Permalink

#6 Undskyld det sene svar
Jo det er et svævearmatur.

Venligst
BJ
Skrevet af BJ