Kritisk problem i 530 L Balje.....

Indsendt af Robot den søn, 03/23/2008 - 21:18
Kategori
Gør det selv - Akvariesiden.dk
Forfatter
Bacce
Hejsa.....

Jeg har netop anskaffet mig et brugt 530 L akvarie..... men bedst som baljen næsten er helt fuld, springer midter stiveren af.... det giver jo en gevaldig bule i akvariet..... (Ikke godt)

Men da stiveren ikke umidelbart er knækket, ville jeg høre om det bare er nok at sætte den på, eller skal jeg starte forfra med silikone, og asetone ??? eller hvordan ligger det lige med den ???

Håber op hjælp her fra...

Kommentarer

Robot søn, 03/23/2008 - 21:30 Permalink

Hvad er det for et akvarie ??

Skrevet af kenneth145

Robot søn, 03/23/2008 - 21:31 Permalink

akvastabil, effectline...

Skrevet af Bacce

Robot søn, 03/23/2008 - 21:33 Permalink

Så kan du Klikke den på plads igen. den sidder bare i en rille under rammen. den skal ikke limes eller noget.
Bare tøm vand af så det ikke buler mere
Mvh. Kenneth

Skrevet af kenneth145

Robot søn, 03/23/2008 - 21:36 Permalink

okey... ja har prøvet, og kan godt sætte den på igen,,,,, ville bare vide om det nu også ville holde.... vil være ked af en chok mere, og at det måske endda sprang glasset.... hvis den gjode det igen....

Skrevet af Bacce

Robot søn, 03/23/2008 - 21:39 Permalink

Hvis den er klikket rigtigt i springer den ingen steder. den skal sidde fast. tag evt et lille spejl og se om den sidder rigtigt.

Skrevet af kenneth145

Robot søn, 03/23/2008 - 21:55 Permalink

hmm har sat den på igen... og der er ikke luft imellem, og det ser også rigtigt ud med spejlet... så prøver at fylde på igen.. så må vi se hvad der sker.... :-)
Skrevet af Bacce

Robot søn, 03/23/2008 - 22:05 Permalink

Det er da godt.. der sker nok ikke noget så. Den kan godt gå løs når man bærer rundt på/ bakser med akvariet.
Og hvis den sidder i bund så har den fat i bunden af rillen og vil holde bedre og bedre fast jo mere vand der kommer i akvariet.
Såååååå der sker ikke noget....:):)
Skrevet af kenneth145

Robot søn, 03/23/2008 - 23:58 Permalink

Som du siger.... Det virker... :-)

Tak for hjælpen... Og der er vand i baljen.... :D :D :P
Skrevet af Bacce